Juu haluisin kuulla teijän fantasioita. Yksityiskohtanen aina kivempi :3 Kerron ny oman fantasian joka kiihottaa mua iha hirveesti.
Eli näkisin jonku hyvän näkösen jätkän ja se tulis mun luo ja työntäs mut seinää vasten ja pussaltais siin ja vedettäs kielareita. Sit se vaa ottais mua kädest kii ja se veis mut sen kotia. Kaatais mut selälleen sen sängylle ja rupeis taas pussailee. Koht sen käsi menis mun housuihin ja se rupeis hieroo mun klittaa.. sit se rupeis riisuu mult housuja ja mää siltä kans. Ku oltas alasti se rupeis nuolemaa mun tissei ja samal sormettais mua. Rupeisin voihkimaa ja sit saisin runkata sen kalun stondikseen. Ku sil ois stondis se ottais mun käsist kii etten voi laittaa enää missää asias vastaan. Se rupeis työntää hitaast sen kaluu mun sisää ja saman se nuolis mua. Ähkin ja voihkin siin selällää. Kohta se panee mua lujaa ja mä huudan ku se tuntuu nii hyvält. vähä ennen sen laukeemista se ottaa sen kalun pois mun pillusta ja laukee sit mun mahalle. Sit se päästää mut irti ja mä meen makaamaa sen päälle ku se menee selälleen siihen sängylle. Rupeen nuolemaan sen kalua ja kohta otan suihinki. se ottaa must kii ja kääntää mut ja ollaan sit 69 asennos. Se tuntuu iha helvetin hyvält. Se laukee toisen kerran ja mäki saan orgasmin. sit mää käännyn ja meen sen viereen ja pussaillaan siin viel ja kohta me nukahetaan alasti toistemme vieree. Mä heräsin aiemmin sitä jätkää ja rupeisin koskettelee sitä ku se nukkuis vielä. Koht se heräis ku sen kalu seisoo ja on taas laukeemas sil on nii hyvä tunne et se vaa makaa selällää siin ja antaa mun runkata sitä. laitan sille kortsun ja rupeen ratsastaan sen päällä ja se laukee mun sisään.
Tuos oli tollane en tiiä mite tuo loppuis mut tollee ajattelu saa mut kostuu iha helvetin märäks :3 oon siis 14v tyttö (:
fantasioita
6
422
Vastaukset
- 135699855
Että joku ehk mua vähä vanhempi tuttu tyyppi ottais mut väkisin autoon ja veis mut sen autotallii ja sitos kii ja siit alkais tosi raju seksi
- kouvolalainen
Unelmoin pimpsan nuolemisesta pitkästä aikaa.
- fantasioita
semmonen huonosti kirjotettu fantasia/novelli toivottavasti saatte jotain mielihyvää itse ainakin saan joten siinä minulla olisi metrin mittainen kyrpä ja sitten menin metsään kävelylle ja näin naisen jolla oli aivan VALTAVAT TISSIT JA PERSE. sitten minulla kävi seisomaan ja se näki kun miun housut ratkes pallien kohdalta ja pitkä kyrpäni seisoi kohti taivasta ja tytön ilme oli näkemisen arvoinen kuola valui tytön suusta kun hän katseli seisovaa kyrpääni sitten tyttö hyppäsi polvilleen maahan ja alkoi imeä kiivaasti pitkää kyrpääni ja laukesin suoraan hänen suuhunsa ja paidalle ja sitten hän riisui ja olin valmis taas panemaan kävimme nurmikolle ja tyttö levitti haaransa leveästi ja rupesinn nuolemaan hänen isoa klitoristaan. Tyttö ähki ja sai orgasmin sitten hän huusi työnnä se sisään haluan sitä! Ja niin työnsin 5 senttiä kyrpääni tytön märkään pilluun ja tyttö sanoi syvemmälle aaah. Ja niin työnsin 20 senttiä sisään ha tyttö oli haltioissaan rupesin nussimaan ensin hitaasti ja sitten nopensin tahtia ja tyttö oli ihan haltioissaan sitten sanoin -kun kerran aloitettiin niin tehdään kunnolla niinpä työnsin koko metrin mittaisen kovn kyrpäni tytön pilluun ja tyttö vaan halusi että panisin kovempaa rupesin panemaan erittäin nopeasti ja sitten laukesin suoraan tytön sisälle tyttö oli melkein pyörtynyt mielihyvästä joten kävin nuolemaan ja imemään hänen isoja pyöreitä tissejään hieroin tissejä toisella kädelläni myös. Sitten tyttö heräili ja sanoi haluaisitko vielä boobjobin sanoin tottakai ja sitten metrin mittainen kyrpäni meni tytön valtavien tissien välissä ylös- ja alaspäin sitten tyttö rupesi imemään ja sitten laukesin tytön tisseille ja sitten kaaduimme maahan tyttö minun mahan päälleni ja olimme ihan haltioissamme sitten tyttö sanoi että tuo oli hänen parasta seksiä hänen elämässään vähän ajan päästä nousimme ylös ja lähdimme kotiinpäin.
- äidinkielenopettaja
No voi voi! Kyllä näkyy, ettet ole ollut äidinkielentunneilla tarkkaavainen! Nyt kipinkapin kertaamaan oikeinkirjoitussääntöjä! Ne kerrattuasi kirjoita kertomuksesi uudelleen, korjaten kaikki sen virheet!
- fantasioita
äidinkielenopettaja kirjoitti:
No voi voi! Kyllä näkyy, ettet ole ollut äidinkielentunneilla tarkkaavainen! Nyt kipinkapin kertaamaan oikeinkirjoitussääntöjä! Ne kerrattuasi kirjoita kertomuksesi uudelleen, korjaten kaikki sen virheet!
Ei vois vähempää kiinnostaa kirjotin jossai 3 aikaa yöllä nopeesti joten MITÄ VITUN VÄLIÄ tollasella on oikeesti. Toivon että toi oli trollikommentti
- jokuvaanyoloswagtrollol
fantasioita kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa kirjotin jossai 3 aikaa yöllä nopeesti joten MITÄ VITUN VÄLIÄ tollasella on oikeesti. Toivon että toi oli trollikommentti
Joo nnin varmaan. Lisätty tänne noin yhdeksän aikaan illalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615