Täällä kirjoittelee tällanen 29-vuotias mies etelä-pohjanmaalta.Olen tällanen lyhyet tummat hiukset omistava sinisimmuinen mies.Mittani ovat 176/81.Harrastuksina mm.kanaharrastus,musiiikin kuuntelu (iskelmä,pop),ravikimpat.Hakuses ois elämänkumppani,jospa täältä se vaik löytyis.Kriteereinä:siniset simmut,hoikka/normaalipainoinen,mukava,sopivasti itsevarma,rehellinen nuori nainen.Sekä brunetet että nätit blonditkin on mieleeni, kunhan omistat on pitkät tai puolipitkät hiukset.Tykkään ihan perusarjesta, oon enemmän tällanen koti-ihminen ja sellanen ois myös hakuses.Toki joskus mukava lomailla.Oon enemmän kotimaanmatkaaja kuin ulkomailla viihtyvä.Varmimmin minut tavoitat sähköpostiosoitteesta tenho.valkeinen@gmail.com.Tässä ku on nää typerät rajoitukset.Jos kiinnostuit niin ota ihmees yhteyttä!
Muutaman tärkeän asian kerron vielä itsestäni:
- en hyväksy homoja, lesboja enkä biseksuaaleja
- en hyväksy kumppanin käyttävän alkoholia raskauden,imetyksen aikana
- en harrasta seksiä ennen avioliittoa
Olethan lapsirakas sillä itse pidän lapsista paljon ja samaa toivoisin kumppanilta!
Ota yhteyttä jos kiinnosti niin katotaan miten tul
viesker
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657