Jippii on näköjään siirtynyt elisan sähköpostiin. Mulla on postilaatikko täynnä 100% 4/4M miten saan lisää tilaa, jippiissä roskapostin tyhjennys onnostui helposti, mutta tässä elisassa en löydä roskapostin tyhjennystä mistään?? Jos viestejä poistaa tila ei tyhjene yhä vaan 100% 4/4M
Elisa sähköposti täynnä
5
1332
Vastaukset
Vaihtamalla Gmail, Outlookiin joista ei koskaan tarvitse poistaa viestejä tilan vuoksi.
Kuten DNa mainoksessa sanottiin "Vaihtamalla paranee" ja se pätee hyvin tässäkin. Ei kannata pysytellä 2000 luvun alun selainposteissa jotka ovat jääneet jälkeen vaan siirtyä nykyaikaisiinb posteihin.- vähäuntamo
Mikäs laatikko noin pieni on? Ainakin Elisan @kolumbuksen laatikko 200Mt. Jos ei roskakori näy siinä kansioissa vasemmalla niin sieltä alhaalta löytyy rattaan kuva ja sieltä> hallinnoi kansioita. Roskakorin avaamalla voit poistaa viestiä klikkaamalla >poista.
- vähänonhyvä
Tuohan on hyvä ns. roskaposti laatikko, ei mahu kovinkaan paljoa jaskaa sinne
käyttöliittymässä vasemmalla alhaalla näkyy hammasratas. klikkaa sitä, siitä sitten kansioiden hallinta, sen jälkeen rasti niihin mitä haluat näkyvän, siitä pitäisi löytyä roskakori suomeksi tai englanniksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351