puolue, joista löytyy hyviä, osaavia ehdokkaita. Minulla on 3 ehdokasta, joista täytyy valita paras. He eivät tehneet "Kreikkoja", kuten Kokoomus jo Jyrki Kataisen ollessa valtionvarain ministeri, ja pääministerinä osasi lopettaa kautensa kesken, ja paeta Brysseliin, ettei kaikki pasta kaadu niskaan. Stubbi saattaa olla hyvä pyöräilijä, kivan näköinen tyttöjen mielestä, mutta ei arvonlisäveroja korottamalla saada kuin tuhoa lisää aikaa, koska meidän ostovoivamme heikkenee, ja pahasti. Keskusta ei sen parempi, ja Sdp:n Jutta Urpilainen hankki takuut Kreikan lainoillemme, joilla voi pyyhkiä, tai niistää nenäänsä, näin flunssaisena aikana. Olisi pyytänyt jokusen saaren Kreikalta Suomen valtiolle takuuksi, jonne olisi voinut rakentaa suomalaisvoimin kestäviä taloja, joka olisi luonut työpaikkoja, myös Kreikkalaisillekin. Turismi olisi kasvanut myös suomalaisten osalta, josta Kreikka olisi hyötynyt erittäin paljon. Ruoathan on hankittava Kreikan mantereelta. Tämä aseeton "alue" oltaisiin voitu sopia aluksi vaikkapa 20 vuodeksi, jolloin kaikilla olisi mahdollisuus ostaa kyseiset rakennukset, Kreikkalaisille optio. Ovatko kaikki unohtaneet, kuka, ja ketkä tätä maata ovat johtaneet vähintään 8 vuotta, ja saaneet sen nyt taas tähän jamaan. 4 vuotta sitten olisi ollut helpompaa, nyt se on vaikeampaa. ja jos nuo samat puolueet jatkavat vallassa.... Noo, mehän sen päätämme, me äänestäjät
Perussuomalaiset ovat mielestäni ainut
2
<50
Vastaukset
- Muistilyhyt
Niinpä, ja ilmeisesti ihmiset ovat unohtaneet mitkä puolueet ovat olleet vallassa, ja saaneet taas meidät velkaantumaan. Urpilaisenkin on aivan turha puhua apulantaa, kuin hän ei olisi mitään aiheuttanut Kataisen kanssa!
Katsoin uutisia, jossa haastateltiin mm. Rovaniemeltä Vantaalle muuttanutta henkilöä, joka oli sitä mieltä, että sieltä hän toi puoluekantansa tänne. Olisi tuonut myös työpaikkanasakin. Kun asuu täällä päin, niin täytynee ajatella myös Uudenmaankin lääniä, ja toki koko Suomea, mutta eivätpä Kokoomus, Keskusta, ja Sdp yhdessä ole saaneet tämän kansamme kuin velkaantumaan. Ehkä olisi aika ajatella vaihtoehtoja, eikä kangistua taas kaavoihin, jotka eivät johda parempaan suuntaan. Mitä tulee arvonlisä veron korotuksiin, kuten Kokoomuskin ehdottaa, niin tosiaan ostovoimamme heikkenee, ja sillä emme maksa heidän tekemiään velkoja, saati luo työpaikkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471