Mun serkkuni sai kortin ja kawasakin. Se ajeli ja mä olin kyydissä. Käytiin elokuvissa. Kerran se vei mut niiden mökille. Mä annoin sen panna mua anukseen. Se tykkäs siitä. Musta se oli oudon kivaan. Kun oltiin tienpäällä kahdestaan se käski mun kietoa käteni sen ympärille. Joskus se haki mut vaan niiden mökillä käyntiä varten.
Se jäi makaaman mun päälle. Puhalteli mun hiuksia. Kysyi, haluaisinko tavata yhden pariskunnan. Ne oli kummatkin miehiä. Arvasin mitä ne haluaisi.
Serkku vei mut niille. Se juotti mulle viiniä mennessä. Ne tykkäis jos mä olisin pikkasen kännissä. Laitoin takin henkariin. Serkku tulis hakee mut aikanaan. Sit me oltiinkin kolmestaan. Mä olin alasti jo ennen olohuonetta. Ne teki mulle kaikkea kivaa. Viimeiset huikat oli liikaa. Jotenkin ajantaju katosi. Me oltiin sängyllä kun serkku tuli avaimillaan. Se tuli suoraan mun sisään. Mä tajusin ettei se ollut mun serkku.
Moottorin vaihto
1
1240
Vastaukset
- hyväkukirjoitit
Pitempi parempi. Tässäkin tapauksessa. Kirjoita pitempää tarinaa, on neuvoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706