Kiitän nöyrimmin jokaista Suomen itsenäisyyden puolesta taistellutta ja jälleenrakentamiseen osallistunutta. Voin puhua Suomea vapaassa ja turvallisessa sekä demokraattisessa maassa.
Pion.Alik.
KIITOS Veteraaneille
5
424
Vastaukset
- Kiitollinen
Kiitän myös urhoollisia aseveljiä, jotka taisteli Suomen puolesta. Ilman heitä en olisi tässä. Ukkini pelastaja 2.lk Mannerheimin-ristin ritari ja elossa vielä.
mp3. Sibelius - Jääkärin marssi- Vilijonkka
Kiitos myös puna-armeijalle, joka vapautti meidät fasismin ikeestä.
- Nimetön
Nämä herrat,jotka parhaillaan juhlivat linnassa
ovat todella törkeitä kun ovat pilanneet veteraanien raskaan työn. Suomi ei ole enää itsenäinen maa,vaan EU:n sätkynukke,miettikääpä
tätä onko Suomessa täysin oma päätösvalta? sekä
oma raha,tärkeimmät itsenäisyyden mittarit! EI OLE
näiden kusipäiden vuoksi.En ole katsonut kättelyä
enää moneen vuoteen tulen niin pahalle päälle
On parempaa ohjelmaa muilla kanavilla.- jokunen
Täysin samaa mieltä!!
Suomi on ehkä itsenäinen joidenkin mielestä,mutta eihän Suomi itse asiooistaan enää pahemmin päätä!!EU:han meitä nykyään hallitsee ja jälki on kyllä sen mukaistakin!
- Nimetön
Älkää antako sotien tapahtumien vaipua unholaan, kuunnelkaa veteraaneja. Mikäli teillä on vielä isovanhempia elossa niin kyselkää heiltä, kuunnelkaa ja kertokaa lapsillenne.
Itseltäni ovat isovanhemmat jo kuolleet ja suren sitä etten koskaa saa tietää heidän taisteluista isänmaamme puolesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398