Kuulin juttua, että Hotel Vegassa olisi maksullisia naisia. Kuulemma tsekkiläisiä. Pitääköhän paikkansa?
Hotel Vegassa maksullisia naisia?
9
198
Vastaukset
- Anyonymuussi
Sitten on kivaa kun pääset mukaan laajaan poliisin järjestämään prostituutioketjupaljastukseen ja menetät rahat ja naamasi
- KULLIKKI
Ulkomaalaisia nuoria tyttöjä odottamassa asiakkaita. Pelkään pahasti, että ulkomaalaiset ovat ihmiskaupan uhreja
- niininy
Suomen lain mukaan seksin ostaminen ei ole laitonta vaan myyminen. Lähde: Wikipedia
- beethooven
No mutta onhan se lähestulkoon jo itsestään selvää että kysynnän ja tarjonnan laki määrä myös sen seikan usein miten ainakin. Eli jos ei ole kysyntää ei ole myöskään tarjontaa.
- Leipä_loppuuko_muuten
beethooven kirjoitti:
No mutta onhan se lähestulkoon jo itsestään selvää että kysynnän ja tarjonnan laki määrä myös sen seikan usein miten ainakin. Eli jos ei ole kysyntää ei ole myöskään tarjontaa.
Saiskohan työvoimareserviläinen tuohon startti rahhoo ? Kävis Tallinnnasta hakkeen isot tissit ja törröhuulet. Pietarsaaressa ilmeisen kova kysyntä isotissiselle pitkätukkaiselle pojalle. Mekkoa pitsistä ja korkeaa korkoa kopisevaa sileän säären jatkeeksi.
Aiiiivan ihguna olisi !
- ostetaanhan
On varmaa, että ei ole. Teillä sen varmistaa entinen oikeusministeri.
- Tätitamara
Mä oon kuullu ihan samaa jo jonkun aikaa. ja just toi tsekkiläisii naisii.ei kyl haittaa siinäs pitävät bordellii :D
- Thap
Ennen oli svedenissä keltaisessa talossa thai tyttöjä.
- beethooven
Pittääpä poiketa sielä jossainvaiheessa varmaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728