Maaningalla on tämänniminen tie. Mikä on Torttee? Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta en ole löytänyt.
Tortteentie
väke
3
1566
Vastaukset
- käärmelahtelaistunut
Siilinjärveltä tullessa kääntyy Käärmelahden risteyksen kohdalta oikealle. Eli Käärmelahti jää vasemmalle ja oikealle Torttee. Siinä on kyllä viitat ja kaikki. Se risteys on noin 9km ennen kun käännytään Maaningan keskustaan. Tiehän on umpikuja, olisiko sitten nimetty jonkun vanhan tilan vai minkä mukaan, sitä en tiedä että mikä se "Torttee" sanasta sanaan on.
- VilliArvaus
Jonkinlaista teetähän Tortteekin on.
Lienee melkoisen samoista tarpeista tehty, kuin Ilopurokin. - tuomarilaitos
Viemärilaitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595