Minulle kävi haaveri muutama vuosi sitten eräässä Huittisten kaupan parkkipaikalla. Itse olin syyllinen mutta vastapuoleni oli vihainen kuin ampiainen. Mies muistitti aivan muumilaakson tarinoiden Viljatukkaa.
Meitä on moneen junaan kun joku vahinko tapahtuu. Vaikka myönsin syyllisyyteni, niin ei meinannut kyseinen herra rauhoittua.
Viljatukan kiukku
9
849
Vastaukset
- Tanokas-kappeli
Vilijonkka?
Liekö sukua Vampulan Jonkille? - Anonyymi
Viljatukka ajaa edelleen autolla Huittisten keskustassa. On jo eläkkeelle.
- Anonyymi
Tapaus ei liity miltäänosin alueemme lietekuljetuksiin eikä liätemiäheen!
- Anonyymi
Viljatukalla BMW ja lietemihellä Ford.
- Anonyymi
Valitettavasti liittyy
- Anonyymi
Viljatukka ajaa avolavalla jatkuvasti ympäri Huittista.
- Anonyymi
No olihan pikkumainen. Tunaroit kaupan parkkipaikalla kolhien autoja ja siitä sitten ollaan kiukkuisia. Mielestäni olisit ansainnut kolhimisesta ja sen jälkeisestä pakollisesta (minut on nähty) rehellisyydestä kultakolikon.
- Anonyymi
Aika pehmee tämä joka lietettä joka paikkaan tarjoaa, jotain apua hänelle nyt antakaa.
- Anonyymi
Otta tuosta pari voileipää, kyllä sä siitä seleviät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670