Olen 60 nainen joka on käynyt läpi suuren leikkauksen (toinen rinta poistettu).
Haluaisin vielä saada rakkautta ja miehen läheisyyttä, mutta en uskalla lähestyä torjutuksi tulemisen pelossa.
Haluaako kaikki vain täydellistä, ehjää naista, vai voisinko kelvata tälläisenäkin?
Tämä ei ole seuranhaku, vaan keskustelun avaus.
Pelkäänkö turhaan
10
<50
Vastaukset
- pil-kullinen
Haluaisin tutustua Sinuun ja saada nauttia yhdessä ilman pelkoa ehken löytäisimme
kaipaamamme ystävän. Pääsiäinen yhdessä? - tavallinenihminen
Terve
Internetissä on onneksi alkanut kesksutelu vatsamakkaroista yms. Minusta rintaleikkaus kuuluu samaan kategoriaan. Eli meissä kaikissa näkyy elämisen jäljet jollain tavalla. Rintaleikkaus ei muuta sinua yhtään yhtään ihmisenä ja toivottavasti löydät rakkautta, - neuvojamiess
Ei tuossa ole ongelmaa joller salaa mitään ts. ettei mikään tule miehelle yllätyksenä.Tiettuäy onhan siinä riski joutua torjutuksikin mutta mielestäni se on riskin arvoista sillä nämä torjujat ovat tod näk muutenkin niitä huonompia vaihtoehtoja.Saatat siis löytää rehellisyydellä paremman ymmärtäväisen miehen.
Eihän se rinnanpoistoleikkaus sinua miksikään muuta, sinä olet aivan samanlainen ihminen kuin ennen leikkaustakin, ongelmahan on niillä jotka torjuvat sinut leikkauksen takia, ei kuitenkaan kannata käydä salailemaa asiaa vaan kertoa rehellisesti asiasta jo hyvissä ajoin ennen seksin aloittamista.
Samaa mieltä.Tyhmä tyyppi se joka tissin puuttumisen antaa vaikuttaa.Kannattaa mainita tosiaan hyvissä ajoin niin ei tule yllärinä pahaan aikaan.
Tsemppiä!- j.v.s
Kyllä mä en kato kun naisen lunteeseen ja onko Se tosiaan aito
- turhaan_pelkäät
Olen joskus miettinyt miehenä (51 vuotta), kuinka suhtautuisin asiaan. Omassa ikäryhmässäni voisi helpostikkin sattua kohdalle nainen, jolta on poistettu rinta tai molemmat rinnat. Ensiksi: minua ei häiritsisi rinnan/rintojen puuttuminen. Toiseksi: pitäisin parempana ettei naiselle olisi tehty rinnan/rintojen korjausleikkausta. Kolmanneksi: molempien rintojen puuttuminen on mielestäni mielekkäämpi ulkonäöllisesti kuin vain toisen rinnan puute, jotenkin symmetrisempi. Rinnaton nainen voi olla myös hyvin seksikäs kaikesta huolimatta.
- asennekysymys
Tissien määrälläei ole mitään vaikutusta asiaan jos asenne ja itsetunto on kunnossa
- Arkajalka
Mikä on hyvissä ajoin kerrottu? Ekalla tanssilla, ekana iltana, vai ennen ensimäisiä treffejä?
Asenteesta ja itsetunnosta....ei se ole helppoa, kun toisen tissin paikalla on vain pitkä arpi.
Lehdet on pullollaan hienoja kuvia ja ylistystä täydellisille naisvartaloille..se vetää ykstissisen hiljaiseksi. - jivaa
Itse olen liikuntavammainen mies, olen elämäni aikana tavannut ehkä 5-6 tervettä naista jotka ovat tulleet sen tietyn rajan yli ja näistäkin vain pari on sitten sanonut asian suoraan ja yhden kanssa asia on edennyt loppuun saakka. Joku koulu oppinut psykoogi sanoo vaan asioita leipaansä ansaikseen..... Kun näkee kivan ihmisen hymyn ja tuntee joskus pienen kosketuksen, niin miksi ei mieti sitten myös asiaa syvempiä
Se on pahinta, että kuka määrittää sen kuka on oikeutettu henkisesti hyvään ja turvalliseen elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864