Moi,
monet muuttavat Espanjaan eläkkeellä tai ostavat lomakohteen ja viettävät siellä lomia. Mitä mieltä Bulgariasta?
Löysin oikotieltä vain yhden kohteen, miksi se ei ole niin suosittu?
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-loma-asunnot/9162551
Bulgariasta loma-asunto
2
218
Vastaukset
- nazdrave
Esim englantilaisilla ja saksalaisilla on Bulgariassa omistuksessaan vaikka kuinka paljon loma-asuntoja. -Yksi syy miksi suomalaiset eivät vielä isommin ole innostuneet asiaan on kesä-sesongin pituus, joka on huomattavasti lyhyempi kuin Espanjassa tai vaikkapa Turkissakin. Huhtikuun puolivälistä aina lokakuulle toki Bulgariassakin kesäkelejä piisaa ja varsinaista lumitalveahan ei rannikolla juuri ole. Itse eläminen on suomalaisillekin tosi edullista ainakin toistaiseksi onhan Bulgaria EU:n köyhimpiä maita. -Ja ainahan voi vuokrata loma-asunnon pitemmäksikin aikaa ja tutustuu tarjontaan paikan päällä. Lennotkaan eivät ole kalliita esim. Varnaan tai Burgasiin.
- BG.ASUVA
TÄÄLLÄ ON SUOMALAISIA SEKÄ ELÄKKEELLÄ ETTÄ TÖISSÄ MEILLÄ ON YHTEISÄ JOSKAAN EIKAMALAN TIIVIS MUTTA EIKÖHÄN SE TÄSTÄ SUURENE.EDULLINEN ASUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657