Ns. 'kiusataa', tai miten sen ottaa. Kun meil on luokassa sellanen hevosenkenkä jäärjestys, ja 4 poikaa istuu mua ja mun bestistä vastapäätä, niin ne aina kuiskii osottelee, ja nauraa (siis meitä päin ja kattoo meitä)
Osaakohan joku kertoa mitä tämä on?
Mua ja mun kamua..
9
607
Vastaukset
- Kiltti Hyvis
Ehkä niit kiinnostaa,
ei niist kannata välittää.
jos ne kiusaaniil on kai itellää TOSI vaikeeta.
yritä nyt vaa ymmärtää et jotkuu on van vähä vajait ku ei o ton parempaa tekemist.- Mira
Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..
- Ode
Mira kirjoitti:
Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..
Tiedätkö: kiusaajat peittää usein pahan olonsa naureskelemalla muille.
- Beachgirl91
Jätkät osoittelee, kuiskaa ja nauraa tytöille?? aika omituista... mut kai sellistakin voi tapahtua...yleensä kyllä tytöt mollaa tyttöjä.... noh mutta koittakaa ollla niin kuin ette huomaisikaan ...ja jos ei se tehoo niin sanokaa näille pikkuherroille pari valittua sanaa...xD
- Mira
Sitä yritetään.
Se on varmaan silleen et ne yrittää saada teidän huomion ja oletettavasti lyövät vetoa keskenään et kuka alkaa kenenkä kaa... et tollast se yleensä meinaa... poikana voin sanoa et tuo on aika yleistä...
- *SaTu*
Musta se ei oo kiusaamista. Ne vaa on miettii jotain teistä.... Älkää välittäkö. Mulle tehdää silleen usein. Puhutaan seläntakaa ja kuiskitaan. Siksi koska oon aina yksin. Aina. Mulla ei oo yhtään ystävää.
- Daniel Jackson
Ne on varmaan ihastunu teihin. Ne supattelee ja nauraa itselleen kun eivät kehtaa sanoa että ovat ihastuneet. Tai sitten ne pitää teitä tyhminä mutta toivottavasti tuo ensimmäinen vaihtoehto pitää paikkansa.
- Mira
Kiva kun kaikki ajattelee tollain positiivisesti, ja muuten tänään meillä oli ainekirjotuskoe, niin aina kun nostin päätä huomasin et yks niistä pojista (aki) Tuijotti mua ja heti kun MÄ huomasin sen se kääns katseen pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046