Hei,
Tampereelle juuri muuttaneena ja viime vuoden golfiin hurahtaneena kyselisin tämän alueen kentistä tietäviltä, mikä on aloittelijalle paras vaihtoehto?
Kenttien kotisivuja tutkimalla tein hintavertailun. Tarkoitus on pelata paljon eli sen takia olen hankkimassa rajoittamattoman pelioikeuden. Osa hinnastoista oli sekavia, mutta tälläista sain:
Tammer Golf
335 (pelioikeus) 300 (jäsenmaksu) 100 (liittymismaksu) = 735 euroa
Golf Pirkkala
950 (pelioikeus) 75 (jäsenmaksu) 0 (liittymismaksu) = 1025 euroa
Hiisi Golf
600 (pelioikeus) 85 (jäsenmaksu) 0 (liittymismaksu) = 685 euroa
Nokia River Golf
585 (pelioikeus) 280 (jäsenmaksu) 100 (liittymismaksu) = 965 euroa
Lakeside Golf Vammala
790 (pelioikeus) 90 (jäsenmaksu) 0 (liittymismaksu) = 880 euroa
Millään näistä kentistä en ole koskaan pelannut. Hiisi golf ainakin selvästi edullisin näistä. Ajatuksia tai neuvoja?
Tampereen alueen kentät
3
2939
Vastaukset
- Tavis1965hcp5
Käy katsomassa Golfpiste.com pörssistä pelioikeuden markkinahinta. Itse valitsisin kentän sopivalta etäisyydeltä duunista tai kotoa. Voit vaihtaa seuraavalle kaudelle kotikenttää jos paikka ei miellytä. Kaikilla kentillä kyllä oppii pelamaan ajan kanssa.
- Dumdadii
Aloittelevalle Nokia ja Tammer ovat sopivan helppoja, mutta noilla kahdella ja Pirkkalassa kenttä on todella täysi, eli tiiaikojen saaminen on hankalaa, ellei varaa useita päiviä etukäteen. Pirkkalassa ja Nokialla myös kierrosajat venyvät 4,5 tuntiin tai yli viidenkin.
Lakesideen pääsee melkein aina pelaamaan ja siellä on tarjolla kaksi hieman haastavampaa ja vaihtelevampaa kenttää. Toki kilometrejä kentälle kertyy enemmän, mutta matka-aikaa tulee vain kymenisen minuuttia lisää esim. Nokiaan verrattuna ja kierrokset kestävät yleensä korkeintaan neljä tuntia, joten loppujenlopuksi reissu Lakesideen vie kokonaisuudessaan vähemmän aikaa.
Hiisiä tai Messukylää suosittelen vain, jos sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää kovin paljoa aikaa lajin parissa. Nuo ovat hiekkalaatikkokenttiä, jos tarvitsee vain käydä lätkimistarpeensa tyyydyttämässä parin tunnin ysillä. - xcvcvc
Unohda ainakin tosta listasta Hiisi golf. Huonoin kenttä missä suomessa olen pelannut. Ainoa hyväpuoli on, että on pitkälle syksyyn auki ja aukee ensimmäisten joukossa keväällä. Älä maksa pelikausi maksua sinne vaan käy greenfee pelaajana tutustumassa.
Kokemuksia noista on River ja Lakeside. molemmat upeita kenttiä, mutta olen vaan käynyt molemmissa 2 kertaa eli ei kokemuksia koko pelikaudesta maksuista.
Tampereeltä pääsee reippaasti alle tuntiin tänne Suomen teelaaksoon eli Hämeenlinnaan. Täällä on hyvä kettä tilanne ja hinnat kohtuulliset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738