HIENOA HYVÄ HALLELUJA!!!
http://goo.gl/iksGdD
Israelilla on hieno salainen sukellusvene
8
<50
Vastaukset
- silmäterät
Mihin se sitä tarvii, eikö luotakkaan suuren takuumiehen, jumalan varjelukseen?
- sieltäOnMukavaTirskautaa
ohjus,
kohti gettoa... Ei onnistu enää suomalaiset yrittää viedä paatilla varusteita hamasille vaan sukellusveneestä ammutaan pohjaan saartorenkaan ylittäjät
- onSeIhanaa
naiset ja lapset saadaan surmata,
ei heittele kalarat kiviä,
eikä naiset synnytä uusia,
kuolleina...
- jutkutOnjutkuja
Siksipä sinne ei pääsekkään palestiinalaiset harjoittamaan kalastus-ammattiaan.
- seOnzionistien
murhanhimoa...
- Israelille_riittää
Israelille riittää Jeesus Herrana ja Jumalana! Tietysti on ihan hyvä, että Israelin kanssa voi kaikki kansat ja ihmiset elää rauhassa ja hyvää tahtoen, sillä muutoin helposti itselleen tuottavat perikadon ja perheelleen ja kansalleen myös ja siis heille jotka ovat kanssaan samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706