"Minä olin nuorena niin lahjaton soittamaan, että en tienny edes mitä soitinta soittaisin ja Putro nakkasi eteeni bassokitaran ja aloin käyttämään sitä"
"Kai minä sitten kehityin hieman"
"Kaksi ekaa albumiamme ovat suht keskeneräisiä, joissa kertosäkeet ovat ns idioottikertosäkeitä, mutta Uaua;lla kehityimme soitossa ja biisit olivat monikerroksisempia ja niissä oli enemmän rikkautta"
"Basistina en pidä itseäni kovin hyvänä ja olemme aika huonoja soittamaan itseasiassa"
Minusta hänellä on hyvä rytmiikan taju.
Yksi Suomen parhaimpia basisteja.
Toivoisin, että hän alkaisi tekeen soolouran materiaa.
Putrohan siirtyi soolouralle.
Zen Cafen Kari Nylander
MrJuha82outolintu
2
1242
Vastaukset
Eipä tiennyt tyttö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820