Pakkoruotsitukset on huonosti opittu
Änkkä, ränkkä, änkyttäjät pilaavat maineensa änkyttämällä pakkoruotsia.
Rinne ja Sipilä eivät osaa pakkoruotsia vaikka sitä opiskelivat ?
Sipilä ja Rinne pakkoruotsittaa jota he vain änkyttävät ja änkyttävät missä oli heidän opintonsa kun piti pakkoruotsia päntätä? Miten on poliitikkojen pakkoruotsi opinnot menneet kun pitää änkyttää samaa koko ajan, va, va, va, va , hä, hä ,är, är, är ,höö, höö, höö?
Änkyrä änkyttäjät
3
90
Vastaukset
Jostain muistelen lukeneeni jotta änkyttäjät ovat keskimäärin ei änkyttäjiä älykkäämpiä. Kannattaa siis olla änkyttäjä jos haluaa pärjätä.
- retsis
Miljonääri Sampoterhon oppilas työntää lokaa puhevikaisen tai ruotsia huonosti puhuvan päälle. Puhdasta oikeistoterroria. Maksaako miljonääri sulle ees palkka päivästä toiseen tekemästäsi lokapolitiikasta. Sulle kuuluisi 15 euroa tunti ja päälle normaalit sosiaaliedut. Miljonäärille raha olisi karkkirahaa.
Ruotsin kieli on oikein ja laillinen vähemmistökieli ja sitä äidinkielenään puhuvat saavat puhua.
Ota Kepusta ja RKP:stä todellinen kritiikki. Älä kajoa persoonan ominaisuuksiin. Kepu hyväksyy leikkauspolitiikan persupuolueen tapaan. Molemmat taannuttavat sillä taloutta.- KieltääköJokuPuhumasta
"Ruotsin kieli on oikein ja laillinen vähemmistökieli ja sitä äidinkielenään puhuvat saavat puhua."
Onko joku kieltämässä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450