Soini on edelleen suurin oppositiojohtaja ja vaalikauden aikana hänen suuruutensa Sipillään on vain kasvanut. Myös ensi vaalikaudella Soinin tarkoitus on olla kaikista suurin oppositiojohtaja.
Soinista suurin oppositiojohtaja
12
68
Vastaukset
- Päällikköjohdosta
Suurihan tuo Isä-Timo on ja palvottu. Fanaattisimmat persut riisuvat varmaan mustan paitansa, polvistuvat sen päälle, kääntyvät kohti Iivisniemeä, polvistuvat ja kumartavat otsa ruvella kimittäen: Isä.Timo Akbar!
Soini on sääliö. Voitti vaalit mutta eipä ole vastuunkantajaksi. Tulokset näkyy Suoimen tilanteessa. Toista jytkyä ei edes viemäri vedä.
- AnteroLatvapöhö
pepep kirjoitti:
Ei saakeli...
Miksi minä perussuomalaista äänestän;
1) tyhmyys on meidän molempien lähtökohta
2) teen proteesin
3) jotain täytyy muuttua
4) vastustan marssilaisia
5) vanhat puolueet on
6) kun en pääse paskalle eduskuntaan
siksi minä Antero Latvapöhö piirrän vaalilippuun isolla PERUSSUOMALAISET,
laitan lappuun tekstin kakkos-JYTKY
Perussomalasille annettu ääni on kuin lannoite isänmaalle eli paskominen naapurin perunapeltoon.
- Kenttä_kysyy
Miten paljon suurempi Soinista voi vielä tulla? Eikö lääkärivaimo Tiinakaan saa mitään rotia tuohon suurenemiseen?
- IlikiAkka
Kyllä Soini on suuri oppositiojohtaja.
Ei hän niin pitkä ole, mutta se suuruus tulee ympärysmittaan.
Poiiittisesti Soini on suunsoittaja, vastuunkantajaksi ei ole.- HuomioitaVain
Laulun sanat vääristää tuon lepposuuden.
Pitäs olla, että ylipainoisissakin on poikkeuksia, puhutaan suurempia kuin hartiat kantaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gfwhaes1ekY
- kauankohanjaksaa
elopainossa mitattuna vähintään kaksinkertainen ja älyltään alle keskinkertainen.
- IsäTimonSuuruus
Soini on ensi vaalikaudellakin painoarvoltaan suurin oppositiojohtaja, yhtä ylipainoista puoluejohtajaa ei ole. Hallitukseen ei rökäletappion jälkeen ole mitään asiaa, joten eikun uusia lastenlauluja opettelemaan ja takaisin oppositioon mölisemään.
- kenttä.kysyy
Isä Timolla suurin myös se paikka, jota hän ei sano myyvänsä??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637