HV:ni ja Minnasmile

Päällikköjohdosta

Miksiköhän minna nosti todennäköisesti HV:ni tekemiä avauksia esille, ainakin kolmena eri versiona?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnalla ja sinulla on siis sama kiinnostuksen kohde.

• Päällikköjohdosta

Olen oppinut väessä, että kouluttaja-kasvattajan on tunnettava oppilaansa holistinen kokonaisolemus jos aikoo tehdä työnsä kirurgin tarkkuudella.
        On mahdotonta oppia tuntemaan kasvatuksen kohde kunnolla, ellei ole kiinnostunut.

• Päällikköjohdosta

Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
        Toki aina silloin kun kerkeää.

• Ei_sitä_aina_kerkeä
        Päällikköjohdosta kirjoitti:

Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
        Toki aina silloin kun kerkeää.

Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.

• Ossin-kouluttaja
        Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:

HOH HOH HOH

• Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!

Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!

• Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:

Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))

• Päällikköjohdosta
        kapi_ kirjoitti:

Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))

Höppänä olet kun itsellesi vastailet! Ho hoo, ho hoo!

• Päällikköjohdosta
        kapi_ kirjoitti:

Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!

Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!

Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
        Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään.

• Päällikköjohdosta kirjoitti:

Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
        Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään.

Pystyyn_kuolleelle tuo vastaukseni on, hänelle siinä tunnustusta annan. Ja sinulle piruilevalle (ei sitä aina kerkiä) on tuo vastaukseni, jota ilmeisesti pidät vastauksena tuohon Pystyyn_kuolleelle osoittamaani viestiin.

Vaikka en ole viettänyt täällä edes murto-osaa ajasta, jonka sinä olet täällä ahkeroinut, olen kuitenkin oppinut ymmärtämään tämä ”uudistetun” (sitaatit aiheelliset) palstan tekniikan. Kovin on heikko sinun oppimiskykysikin. Ei yllätä. Ja noilla ”kyvyilläsi” (sitaatit jälleen aiheelliset) sinä ressukka luulet pystyväsi olemaan opettajani!!!!

• Päällikköjohtajisto

Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.

Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.

Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus!

• Ossin-rankaisija
        Päällikköjohtajisto kirjoitti:

Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.

Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.

Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus!

Molopää kävi taas googlettamassa armeijan jutut, ja taas meni päin persettä.
        HOH HOH HOH

• kapi_ kirjoitti:

Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

Vai et tunne vielä MinnaSmileä, vaikka hän on ollut palstan vakionikeistä yksi aktiivisimmista viimeisten parin, kolmen viikon aikana. Luulenpa, että tulet häneen vielä usein törmäämään.

Minnalla on aika erikoinen tapa osallistua keskusteluihin. Hän iskee ikään kuin puun takaa kommentilla, joka ensi silmäyksellä ei näytä liittyvän lainkaan avauksen aiheeseen, mutta toisinaan kun miettii syvällisemmin ja lukee rivien välitkin, se alkaa vaikuttaa aiheeseen oikeinkin sopivalta. Minna myös mielellään nostaa ylös vanhoja ketjuja.

Miinuksena Minnassa on, että hänen kommenteissaan on paljon toistoa samaan tapaan kuin jo tuntemallasi toisella uudella palstalaisella, pakkomielleruotsi-hoosiannalla. Minna on myös keskustelijana varsin vaitelias. Ei juurikaan vastaile, kun hänelle tekee tarkentavan kysymyksen tai haluaisi muuten vain jatkokeskustella hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe