Miksi ihmeessä Ruotsin poliisi ei tee mitään kauppojen edessä istuville romanikerjäläisille? On ihan kaikkien tiedossa, että kerjääminen on järjestäytyneen poppoon hommia ja sitä valvoo isompi taho eli ei sille viinakaupan eessä vinkuvalle vaimokkeelle paljoo heru..En tiä mutta itseäni on alkanut jo vituttamaan kyseinen touhu...Aiemmin nää ihmiset oli hiljaa, mutta ny ovat alkaneet jotain piipittämään kun ohi menee....On eri asia jos kaikki menis heille itselleen, muttakun se ei mene niin, niin mikä ihme vika on Ruotsin puolella, kun asioihin ei puututa? Sanotaan vain, että jos kerjäämiseen puuttuu, se on rasismia....Herrat isoherrat istuu maastureissaan kauppojen edessä ja seuraavat tilannetta..Luulis poliisiakin asia kiinnostavan.........mutta ei..
Haaparannan järjestäytynyt rahankeruu..
9
64
Vastaukset
- rajavartija
Antakaa säälistä istuvien takia he ovat järjestelmän uhreja saavat edes lesken rovon pihit tolvanat
Ei niistä kannata välittää. Näyttävät noudattavan jonkinlaista työehtosopimustakin, kun välillä on tauolla ja vuorojakin vaihtelevat?
Ei ne nälkää näe, on ne sen verran kasvoiltansa terveennäköisiä.
Jos sääliksi käy, nii anna vaikka leivänkannikka. Minä ostin Icasta nakkisämpylän ja annoin likalle. En tiedä söikö yksin vai jakoiko, mutta pari kaveria tuli siitä pakusta katteleen mua vähän lähemmin. Rekkarit vissiin tarkisti, mut ei kai ne niillä tiedoilla mitään tee ja kaiken lisäksi naapurin autolla oltiin liikkeellä. Nyt naapuri jännäilee koska tulevat pahantekoon? Heh heh
No ammatti kai se toiki on? Isommissa kaupungeissahan noita tuskin huomaiskaan, mut tuossahan nuo näkyy heti kun parkkipaikalle tulee.
Joutaisivat pois.Annoin kertoa itsellenneni jotta kerjäläinen tuodaan Ican eteen A 6 Audilla, ja samalla autolla hoidetaan kerjäläisten tuurinvaihdotkin!
Tiedä sitten onko uutisessa perää!
Helsingissä oli otettu videolle, kuinka bemarimies kävi hakemassa kerjäläisen ropokupin!
Late Lapista.- itsekäs
Miksi ihmeessä nämä kerjäläiset suututtavat ihmisiä?Ei he ketään häiritse.Sääliuttävää.....en toivois kenellekään ..tuollaista elämää!Ruotsalaiset tuntee empatiaa enemmän kuin finnit.
- somalinuoru
Ruottalaisia on helppo vetää nenästä siitähän se johtuu, kävin Icassa yhen ruottalaisen kans niin tämähän puotti kilukoita muorille, oli silloin työvuorossa se vanhempi nainen, huomautin asiasta niin ruottinpoika sano että ei nämä ole niitä sutkia ko on oikeasti ittele kerjäämässä, kävin vielä illemmalla siellä kun unohin yhen jutun niin juuri siihen käveli nahkatakkijätkä ja tarkisti purkin sisällön, ja meni sisään, sitten kun olin poistumassa siihen vaihtui nuorempi nainen istumaan ja keikkumaan.
- Kerjääminen
Ruotsissa kerjääminen ei taida olla kiellettyä.
- perämiehiä
Josko se on vähän niin ko tuo homojuttuki jokapäiväistä ruotsalaisille, siis normaalia.
- Likemies
Mitä enemmän X heille antaa rahaa niin se takaa että X heitä on ensi vuonna taas enemmän !
Sama kuin kaupoissa - se tavara mikä kyä kaupaksi niin sitä pidetään hyllyllä niin kauan kuin ostaja tulee seuraavan kerran ! - rajavartija
Ei ole edes pörssissä vetoketjullista lokeroa Annan mielelläni kolikot kerjäläiselle suoraan kuin peliautomaattirosvolle. Sekin muka kansanterveydelle eli Kela sutkeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081