Silmäruokabongari

Matteuspa

Haluan silmäruokaa, johon vaimoni pystyisi ainakin 7 pisteen verran (ks. alempana) muttei viitsi eikä halua antaa sitä. Minä puolestani olen kyllästynyt surffaamaan silmäruokaa ja varsinkin seksiä netistä, enkä sitä “livenä” mistään keksi. Mutta päätin alkaa bongata silmäruokaa. (Sillä bongaavathan jotkut mm. autojen rekisterinumeroita, linja-autoja yms.)
Nainen, jonka jossain bongaisin, on silmäruokaa, jos hän saa minulta väh. 4 pistettä:
4 pistettä saavat selvästi yli 12cm:n piikkikorkokengät seisten tai kävellen
3 pistettä saavat 10-12 cm:n piikkikorkokengät
2 pistettä saavat 8-10 cm:n piikkikorkokengät
1 pisteen saavat ylipäänsä piikkikorkokengät, minihame, upeat sääret, eritt. kiiltävät sukkahousut, tyylikäs meikkaus ja kahdenkeskinen seura tai minun käsittely. Pistevähennys puolestaan tulee tolppakoroista (korkolappu yli cmxcm) tai korokepohjasta.
Nainen, jonka näen niin kaukaa tai pikaisesti, etten ehdi laskea pisteitä, ei pääse listoilleni.
Se on vielä miettimättä, miten “kirjaan” silmäruoan keston. Onhan eri asia olla ko. naisen kanssa muiden läsnäollessa tai saada “kuolata” rauhassa esim. yleisötilaisuudessa, perässä kävellen jne., tai nähdä hänet istumassa tai kävelemässä. Ehkä alan kirjata minuutteja laskien ne kuukausittain yhteen ja jakaen minuutit 4:llä, jos muun väen läsnäollessa, 2:lla, jos vain istumassa tai muuten ei “rauhassa”.
Nykyisessä elämässäni en näe silmäruokaa juuri muulloin, kun sattumalta perhejuhlissa ja harvoin isoissa kaupungeissa piipahtaessani. Mutta nyt, kun olen loppukuusta pari viikkoa Portugalissa, luulen näkeväni paljon. On mielenkiintoista huomata, saavatko “oikeat” naiset “oikean” pistemäärän. Vappuna kerron, mitä 2 viikon aikana näin.

9

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roughlove

Ha haa :) hauska harrastus sulla. Ootko käynyt PervParkin bileissä? Seuraavat ois ens kuun 16.pv. Siellä on ainakin sitä silmänruokaa ja korkeita korkoja :)

• Matteuspa

Hei.
      Kiitos tiedosta. Missä ovat PervParkin bileet? Katuosoite?

• roughlove

Paikan katuosoitetta ei jaella täällä netissä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan bileisiin, laita viestiä PervParkin sivuilta löytyvään s-postiosoitteeseen. Fyysisesti paikka sijaitsee Kirkkonummella aivan Espoon kupeessa.

• kullinräjäyttäjä

Naiset on niin kumallisen kimurantteja, vaimoni suostui aiemmin esiintymään nakuna korkkarit jaloissa esim. pyyhkimään pölyjä ja kun huomasi, että olin kulli pystyssä, niin kiihottui itsekin niin, että hommiin heti.
      Toisaalta kehottamalla ei millään ja täytyy olla aika fakiiri, että tietää milloin se onnistuu- toivomalla ei.
      Vaimon katseleminen silleen oli kyllä sitä kaikkein kiihottavinta (ihanaa) mutta eivät taida itse ymmärtää asiaa.

• Koroista ja sukista tipahtaa kyllä kovat pisteet.
      Side silmillä, polvillaan lattialla on oikein kiva ensin vain kuunnella korkojen ääntä. Äänen saapuessa lähemmäs, yhdistyy tuohon ihanuuteen Naisen tuoksu. Ja seuraavaksi toivoo kenkien sekä sukkien kosketusta. Tajunnan räjäyttää tuo hetki kun side poistuu silmiltä ja saa nähdä koko kauneuden ja tuntea voiman tietäen oman paikkansa, siinä jaloissa.

• Matteuspa

Tänään näin mustatukkaisen neitosen ok-kropalla, aika lyhyt hame puolireiteen, säihkysääret, kiiltävät sukkahousut, 8-senttiset korkoavokkaat. Näin n 3 t aikana useita kertoja mutten voinut minuuttia pidempään kerralla katsoa. Olipahan koko illan mielessä.

• Kysynvaan

Jassoo. Mitenkäs itsesi pisteytät? Onko vaimollasi yhtälailla silmänruokaa?

• Matteuspa

Vaimoni saa silmänruokaa minulta juuri niin paljon kuin haluaa.

• korooot

Mulla lähes aina väh 10 cm piikkikorot, pitkät sääret ja taatusti päät kääntyy , niin eilenkin. Miehet kattoo viel petäänkin vaikka vaimo tai tyttöystävä käveli vieressä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe