Olen muuttamassa Sotkamoon lähi-aikoina ja kyselen, että missä alueella kuntaa on rauhallisin asuin alue, sekä siisteimmät vuokra-asunnot.
Onko kenties jokin alue sellainen, jossa on levotonta ja vuokra-asunnot jopa homeloukkuja tms.
Asiallisia kommentteja kiitos.
rauhallisin asuinalue
11
90
Vastaukset
- nimimerkki3467
Älä muuta ainakaan vuokattiin, täällä humalaiset ajelee autoilla, ihmiset poltaa roskia pihalla, koirat haukkuu ja moottorisaha laulaa aamuyöllä. POLIISEJA ei tietenkään näy ikinä!
- pashapera
Ja Talvivaaran elätit sotkee kaikki vesistön Kainuusta ja Savosta.Ei kannata muuttaa tänne enää.
- Muuttaja--
eli siis yhteenvetona
Vuokatissa on elämää, mutta sieltä kuri puuttuu, eikä tunneta kelloa, klo 22-6 on yleinen hiljaisuus. - vuokattilainen
Kyllä meillä on suht rauhallista ympäri pitäjän, turhaan säikytteellevät ;)
Riippuu mistä päin suomea olet muuttamassa, että tuntuuko rauhalliselta vai ei?
Vuokatissa nukun yöni hyvin, ei hauku koirat tai ajele autot yötä läppeensä.
Tässä sinulle asiallinen vastaus, auttoiko? - PuhdasJaHyvä
Suosittelelen lämpimästi Naapurinvaaraa. Upeat maisemat.
Ei ole turhaa hälinää, Napis ja kaupat siedettävan matkan päässä. Toisin kun Vuokatissa täällä ei slobot pyöri nurkissa molottamassa ryssänkieltä. - Muuttaja--
Kiitos asiallisista kommenteista. Elämää pitää ja kuuluu olla, siis juuri sitä ns.tavallista elämää, en haluakaan mihinkään huopatossutehtaalle muuttaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....
- syynääjä
Varsitiellä on parhaat kemut vuokraluukuissa.
Meillä mökki kesäasuntona jäätiön lahdella Katinkullan vastapäätä, elämää riittää mutta ei haittaa kun siihen on tottunut. kaikki palvelut on lähellä, lähikauppa 1,5 km. Terve tuloa Sotkamoon, katsokaa tarkkaan paikka johon olette tulossa ettei tule pettymystä myöhemmin. Terv. J & H
- Uuuno
Suosittelen Tuhkakylää!
- 1212111
Viihtyisä kunta on Sotkamo.
- Napikselle
Naapurinvaara on paras, jos suhtkoht lähellä kylää haluaa asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246