salaperäinen herra hon,,,,n

sakusmamakkokkk

Kuka hän oli? Ensimmäisen kerran näin hänet Terazzon yläkerran kahvilassa syksyllä 1977.
Hän istui viereisessä pöydässä poltellen tyynesti kuubalaista sikaria; kokonaan mustiin pukeutunut kekikokoinen nuorehko miea,Hänellaä oli kiharuva harteille ulottuvat tummanruskeat hiukset, tuon jan tyyliin tietenkin viikset ,
Jokin hänen olemuksessaan kiinnitti huomion ja juotuani muutaman kaljan lisää ,roahkaisin itseni ja kysäisin häneltä voisinko mahdollisesti liittyä seuraan?
Tuo viereinen päytä oli täynnä ruotisnkielisiä, minulle tuntamattomia nuoria miehiä ja naisia, mutta hän vastasi heti suomeksi että tottakia,mitä siellä yksin murjotat,on täällä aina tilaa yhdelle,
Nousin ja siirsin tuoliani niin että pääsin istumaan hänne viereensä, Miehessä oli jotain kiinnostavaa ,en ollut nähnhyt häntä aikaisemmmin kaupungissa ja silti hänellä nätytti olevan laaja tuttavapiiri , pöydän ääressä istui myös pari akunista tyttöä,,joten

6

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cheste

Tiedän vastauksen, mutta en sano sitä, ettei kenellekään tulisi sanomista. Sanon kuitenkin sen verran, että hänessä ei ole mitään salaperäistä eikä maininnan arvoista. Pelkkää surkeutta ja tyhjyyttä. Vaikutelmat ovat vain vaikutelmia. Tässä tapauksessa kyse on vain luulottelusta. Hänen tarinansa todistaa tämän. Muuta ei tarvita. Sain muuten maksettua tässä potut pottuina.

• Anonyymi

Vuosien jälkeen löysin tämän.
        Ehkö jo liian myöhäistä saada vastausta...

• vankokkinen

no mutta olihan hän lahjakas mies..

• Anonyymi

Tyttöystävä oli seksikäs punatukka

• Anonyymi

Näin pienessä kylässä erottuu helposti vaikka stadilainen heh.

• Anonyymi

Kyl turkkulaisekkii erottuu,puhumattakaan savolaisista.
        Herra H salaisuus taitaa jäädä ratkeamatta kun Chestekin näyttää kadonneen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60