Onko Kokoomuksella laskelmia kuinka paljon voi vielä nyhtää keskitulosten kukkarosta ja tulouttaa hyvätulosille. Nyt on köyhät kyykyssä vielä kun saadaan keskituloset kyykkyyn, niin hyvä.
Talous ja hyvinvointi
nöf
2
96
Vastaukset
- Työmies48
Kokoomuksen tavoitteena on ajaa koko hyvinvointiyhteiskunta alas ja yksityistää kaikki. Kaikki on siten kaupan, ne saa joilla on rahaa. Järkyttävän militaristinen ja oikeistolainen RKP ajaa samaa.
- jokurotioltava
Kokoomus ja RKP ovat pahimpia porvareita, ovat kyllä viemässä köyhiltä ja sairailta kaiken, Stubb nauraen kertoo, kuinka työttömyysyturvaa leikataan ja RKP:N Calle esitti, että työkyvyttömyyseläkkeitä pitää leikata, kun sairaat eivät ole ansainneet eläkettään!!! Armeijaa käymätön puolustusministeri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339