IPUa äänestin. €uro on tämän kurjuuden perimmäinen syy. Miksi luulette, että Stora-Enso ja muut paperitehtaat siirtää toimintojaan Ruotsiin? Siellä on korkeemmat palkat ja parempi sosiaaliturva ja selvinnyt paremmin lamasta kuin Suomi. Ruotsalaisilla on kelluva valuutta, joka auttaa Ruotsin taloutta. Pysyy kilpailukyky parempana €uroon verrattuna.
Taloustieteilijöiden allekirjoittama sääntö:
Talousvaikeuksissa yhden on joustettava, valuutan, palkkojen tai työllisyyden.
Näemme miten on käyny....
Kyllä oma kelluva valuutta ja talouspolitiikka.
Kyllä oma lainsäädätö (EUsta tulee 70% lainsäädännöstä).
Kyllä sitovat kansanäänestykset Sveitsin malliin.
Kyllä puolueettomuuspolitiikka.
IPU on vaihtoehto, potki persiille kurjistajia
HooFooooo
5
65
Vastaukset
- ainoaparas
Kyllä itsenäisyydelle IPU sai jo ääneni ja saa niinkaun kun elän.
- 79674
Tässäpä koottuna.
http://tervoneneduskuntaan.puheenvuoro.uusisuomi.fi/192642-varokaa-vaalivalheita- ankeeks_vetää
Kannattaa muuten katsoa, on siinä äänestäjillä ihmettelemistä, ainakin niillä jotka noita puolueita ovat äänestäneet.
- cern
ankeeks_vetää kirjoitti:
Kannattaa muuten katsoa, on siinä äänestäjillä ihmettelemistä, ainakin niillä jotka noita puolueita ovat äänestäneet.
Mitenkähän nuokin touhut on päässyt äänestäjiltä ohi lipsahtamaan.
- HooFooooo
cern kirjoitti:
Mitenkähän nuokin touhut on päässyt äänestäjiltä ohi lipsahtamaan.
Muisti on lyhyt....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329