Olemme 45 mukava ja fiksu pari. Olemme alkaneet etsiä uusia ajatuksia makuukammariin ja yhdessä totesimme, että haluaisimme saada naisen mukaamme. Mistä aloittaa kyselyt? Nettitreffisivut on vähän vieraita meille, onko ne oikea tapa etisiä kolmatta leikkeihimme? Onko parempia ideoita?
Vaimolle nainen (ja minulle myös)
PariUudeltamaalta
5
63
Vastaukset
- Siinä-vastaus
Tutustukaa paremmin niihin nettideittaussivuihin.
Nettitreffi sivut ovat varmasti oikea foorumi.
Parin seuraa löytyy kuitenkin helpommin kuin pelkästään naisen.- Vaim
Miehenini ei aina "jaksa" NIIN antaa luvan käydä nuorissa. Himo on kun monta panee pitkään melkein väkisin. Saa vanhempimkinin kiksejä kun nuorta kullia molempiin samaanaikaan että orkut tylee.
- rapu-nainen
se on kevät..ihan hyvä idea :) vois vaikka lähteä mukaan hääräämään.
- Parium
Jos tarkoitit alkuperäistä kysymystä ja ideaa, niin mukaan vaan. Mistä sut löytää?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316