Olen hommaamassa ensi kesäksi ensimmäistä moottoripyörääni. Kiikarissa ois GSX-R ikäharukaltaan 97-02. Koska kyseessä on mun eka pyörä, oon aatellu että 600 kuutioinen ois ihan passeli.
Mutta jääkö kuussatanen kesässä "pieneksi", oisko järkevää laitta heti esin 750?
Laittakaahan kokemuksia ja asiallista kommenttia, kiittooss!!
Eka pyörä
4
1020
Vastaukset
- Ratas
Molemmat pyörät ovat ihan loistavia!Itse omistin gsx-r 600:sen vm.2003.Oli aivan loistava peli ajaa ja teho varmaan riittää yhdeksi kesäksi(ehkä kahdeksikin).Pitäähän sitä kyllä kierrättää vähän enemmän kuin isompia,mutta siitä se peli tykkää! Kävin testaamassa 750 kuutioistakin ja eipä ole oikeastaan muuta eroa kuin tehoero. Jos harkitset kuussatasta kannattaa ottaa sitä uudempaa ruiskumallia,siinä on mukavampi ajoasento katukäyttöön ja moottorissa on enemmän puhtia keskialueella kuin siinä kaasarimallissa.
Tietysti jos ei ole budjetista kiinni niin osta vaan suoraan se 750..eikä se tonninenkaan ole mikään paha..;) Jos sulla ei ole paljonkaan ajokokemusta niin kyllä mun mielestä kannattaisi ensin opetella vähän pienemmällä että oppii kunnolla käsittelemään pyörää.Kyllä joku tonninen on alottelijalle liian tehokas "opettelupyörä" sano kuka mitä hyvänsä.
- hondamies-76-
jos ottaa sen järjellä joka on 28v perheellisen miehen päässä. vai mitä?
- Ketju
Juu kiitosta hyvistä ja asiallisista neuvoista.
Tonnista en oo etes harkinnu ekaksi, on varmasti turhan raju ekaksi pyöräksi.
Mutta tosiaan se ruiskumallin kuussatanen on erittäin vahvalla etusijalla.
Kelejä ootellessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164