Mieheni vietti iltaa naisen kanssa ravintolassa ja kuulemma ensimmäisen kerram tapahtui näin yhdessäolomme aikana (20 v)vieras nainen jonka kans meni juttelemaan totesi mukavaksi naiseksi ja tanssitteli häntä, kertoivat nimet ja ammatit eli tuttustuivat.Mieheni kertoi minulle tästä saeuravana päivänä kielsi lähentelyt käsi kädes kävelyn, halailut yms. mutta sain myöhemmin selville että nainen oli halannut kun mieheni oli saatellut taxille ja takkiin oli jäänyt huulipuna tahra. Käsikynkkääkin oli kuulemma kävelty.Tuntui pahalta kun hän kertoi tämän ja menin shokkin.Hän kieltää edelleen ihastumisen eli mitä tää oli??
onko ollut ihastuminen?
10
1575
Vastaukset
- mörri
Se että jonkun muun naisen kans voi viettää hauskaa iltaa ja halata illan päätteeksi ei todellakaan ole merkki ihastumisesta. Miehesi kertoi sinulle,olisit vain iloinen siitä että hän on rehellinen ja mitä hän turhaa alkaisi vauhkota jostain ihastumisesta jos niin ei ole käynyt. Omalla kokemuksella mustasukkaiset naiset vaan työntävät omaa miestään poispäin loppujen lopuksi,ja kaiken lisäksi aivan turhaan! Vai väitätkö ettet sinä olisi halannut koskaan miespuolista ystävääsi?sitähän minäkin=) Halaus on rehtiä ja sen ei tarvitse tarkoittaa mitään sen kummempaa. Unohdo koko juttu mielummin,koska on todella hölmöä sen vuoksi omaa päätään vaivata. Miehesi on hyvä mies sinulle.
- Tane
Vaikka olisikin ihastunut, niin mitä sitten? Ihastuksia tulee ja menee, puoliso pysyy. Eihän se ole mitenkään ihmeellistä, että parisuhteessa oleva kokee pienen ihastumisen johonkin toiseen. Eihän tässä pullossa eletä. Tärkeämpää on se, miten ihastukseen suhtautuu. Jos asettaa sen omaan arvoonsa eli ymmärtää, että ihastus on vain pieni mauste harmaaseen arkeen, ei kenenkään tarvitse siitä huolestua.
Jos shokkiin menet tuollaisesta, on sinulla mielestäni pieni ongelma. Mietipä nyt tarkasti, mitä siellä oikeasti on tapahtunut. Ei yhtään mitään merkittävää!
- se on
Luultavasti miehesi kertoi sinnulle vaan hieman asiasta siltä varalta,että kuulet siitä jostain,niin voi sitten sanoa,että minähän kerroin jo sinulle.
Todellisuudessa menivät sänkyyn asti.- fyysistä.....
... ei pieni pano pahaa tee, sehän on kuin juoksis kilpaa - kumpi ensiksi ehtii maaliin...
Tiedäthän sä miltä hekuman huipulla tuntuu kun voittaa ....
- Rakkaus kestää
Niin,minäkin olen ollut pari kertaa ihastunut pitkän avioliiton aikana,mutta itsestähän se kiinni on,antaako tunteilleen liikaa valtaa...ja tosi Rakkaus kestää ne pienet ihastumisenkin tunteet.Harva kai silti pettämään lähtee,jos muuten asiat parisuhteessa kunnossa.Vielä ei yksikään ole minua niin hurmannut,että siitä todellista vaaraa olisi ollut..kannattaa aina punnita,onko se nurtsi sittenkään niin vihreää aidan toisella puolen,että sen takii kantsii mitään typeryyksiä tehdä.Tosi Rakkaus siis vahvempaa,kuin hetken ihastukset!
Kun kotona on ihana luotettava ja luottava kumppani, jonka kanssa voi jakaa sekä vuoteen että ajatukset, tuskin pieni ihastuskaan suhdetta voisi uhata. ...ellei pikku-piru kuiskuttele ja tee suotta mustasukkaiseksi.
Sain itse nuorilla päivilläni kokeneemmalta aikuiselta naiselta hyvän ohjeen: "Anna niiden muiden lämmittää kumppanisi valmiiksi ja nauti itse sitten tuloksista, kun kumppanisi tulee hyväntuulisena ja "valmiiksi lämmitettynä" kotiin.
Omalla kohdallani muistan, että ensi alkuun mieheni oli mustasukkainen tietäessään minun pitäneen hauskaa ja esim. tanssineen ravintolassa muiden miesten kanssa. Oikeastaan hauskan ravintolaillan lopuksi oli joskus suorastaan tylsää erota mukavasta seurasta ja tulla mörkin, kuulustevan miehen luo kotiin.
(Työkuvioissa maailmalla liikkuessani ehdin kulkea monen miehen kanssa käsikynkkää ja vaihtaa poskisuukkoja ajattelematta houkutteluista huolimatta kertaakaan mennä sen pidemmälle.)
Aikanaan hän sitten omastakin kokemuksestaan huomasi, että kun kotona on asiat kunnossa, ei hetken ihastuminenkaan johda sen kummempaan. Parantaa ehkä hieman itsetuntoa ja tuottaa iloa, jonka voi sitten jakaa kotona oman rakkaan kanssa.
Luottamus lisääntyy molemmin puolin, kun tietää voivansa kertoa iloisesta illasta tarvitsematta pelätä, että toinen ryhtyy ikävällä tavalla vahtimaan ja kuulustelemaan. - Sitäpaisi eihän ketään voi väkisin pidellä, mutta hellästi pidellen rakkaus vaan lisääntyy.- tanssimaan ja halaamaan
Niin jokaisella pariskunnalla on omat rajansa. Ei kaikki tykkää jos mies(tai nainen) ravintolassa pussaa ja halaa toista ja sitten tulee kotiin (kertomaan iloisesta illasta!). Ja se on ihan normaalia.
Kun se käy molemille niin mitäs siinä. Jos ei käy, ei se tarkoita sitä että toinen olisi jotenkin tiukkapipoinen tai että sen päässä on jotain vikana.
Esim. minä en tarvitse muiden miesten "lämpöä." Onneksi on myös olemassa paljon sellaisia ihmisiä kuin minä ;) tanssimaan ja halaamaan kirjoitti:
Niin jokaisella pariskunnalla on omat rajansa. Ei kaikki tykkää jos mies(tai nainen) ravintolassa pussaa ja halaa toista ja sitten tulee kotiin (kertomaan iloisesta illasta!). Ja se on ihan normaalia.
Kun se käy molemille niin mitäs siinä. Jos ei käy, ei se tarkoita sitä että toinen olisi jotenkin tiukkapipoinen tai että sen päässä on jotain vikana.
Esim. minä en tarvitse muiden miesten "lämpöä." Onneksi on myös olemassa paljon sellaisia ihmisiä kuin minä ;)Hei,
en todellakaan tarkoittanut pussailua, kun puhuin poskisuukoista, enkä himokkaasta halailusta, kun puhuin käsikynkkää kulkemisesta. - Enkä halua ketään sellaiseen kehottaa. Ajattelinpa vaan, ettei toisenlaisen näkökulman esittämisestä olisi haittaa, kun joku itsekseen pyörittelee ehkä synkkiäkin ajatuksia mielessään.
Nykyaikana lähes kuka tahansa voi "joutua" liike- tai muiden tuttaviensa halaamaksi tai tilanteeseen, jossa olisi epäkohteliasta kieltäytyä tanssimasta.
- tanssimaan ja halaamaan
Pettäminen on se mitä et tekis puolison läsnäolossa.
Saa ihastua jne mutta ei ole pakko mennä tanssimaan ja halaamaan vai mitä? Jos on tarve tanssittaa ja halata muita naisia, saa mun puolesta lähteä etsimään sellaisen naisen joka viettää aikaa muiden miesten kanssa.
Ihmiset ovat erilaisia ja jos puoliso tykkää viettää naisten kanssa aikaa ravintolassa, se vois ensin varmistaa, et se käy kumpanille. Koska ei kaikki ajattelee, että "pieni pano" tai halailu on oko.
Totta kai sellainen tuntuu pahalta, tehkää rajat selväksi ja kun pääsette yhteisymmärykseen, jätkäkää onnellinen elämä ;) - on miehiä
...meillä on sattunut paljon pahempaa...sillä minun mieheni ei todellakaan ole noin kiltti ja fiksu kuin sinun miehesi. Mieti sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022