Voisitteko katsoa ja valottaa tulevaisuuttani. Miltä työtilanne syksylle näyttää?
Työpaikka tulossa muutoksia. Koskeeko ne minua? Ahdistaa ja huolestuttaa, kun esimies karttelee katsetta, mitä hän miettii? Vihaako hän minua?
Hyvä katsoja Tuntijasi!
3
<50
Vastaukset
Hei
minä en voi puhua ajoista, mutta energioista kyllä.
en näe muutoksia työhösi, sinähän pidät työstäsi ja se on sinulle tärkeää. esimies on muuten huonotuulinen ihminen, omista syistään. hän ei katsele ketään silmiin, sanoisin.
t. Keskiyö- Marlis60
Lämmin kiitos Keskiyö lohduttavista sanoista.
Tiedät oikein, pidän työstäni todella paljon. Olen kouluttautunut aikuisena (raskaan päälle) nykyiseen työhöni, joten senkään takia en haluaisi luopua työstäni vielä vuosiin. Olen 60 v., mutta terveyttä on riittänyt.
Työpaikallani on alkanut yt:t ja kestää vielä viikkoja. Tämä on ahdistavaa aikaa. Pyydän voima. - Marlis60
Palautetta Keskiyölle:
Oikein näit, työhöni ei ole tulossa muutoksia. En saanut potkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450