Pelkään pahoin, että vaalitulos ei tuo juuri mitään muutosta Lieksan oloihin, todennäköisesti ei mitään.
Meno jatkuu ennallaan ja syrjäseudut unohdetaan entistä enemmän.
Palaakohan suurkunta jossa oli joskus historian hämärässä Pielisjärvi (silloin ei ollut vielä Lieksaa), Nurmes, Valtimo, Juuka ja Rautavaara.
Toivottavasti ei palaa.
Suomella on kuitenkin suurempiakin ongelmia kuin mitä ensinäkemältä näyttää.
Kamuttajan mielipide vaalituloksesta
10
54
Vastaukset
- tenu-ukko
Kyllä se siltä näyttää että kaikki oli vain vaalilupauksia
- RupuliviilekkeidenPaikka
On tämä vaalihöyräkkä nähty ennenkin, aina ovat eläkelläiset, työttömät, ja muut vähempiosiset rupuliviilekkeet autettavana vaaliteemassa, mutta siihempä se jääkin!
Voidaan edelleen jatkaa kurjistumista vapaasti ja jatkaa kuoppaisilla teillä ejelua mielinmäärin! Siksi en edes viitsinyt lähteä liejussa rypemään autolla äänestyspaikalle,,että se näistä vaaleista!- sitä.suntätä
Saas nähdä millaisen kuntaliitoksen meille päättävät viisaat kivikylässä
- näin-on-näreet
sitä.suntätä kirjoitti:
Saas nähdä millaisen kuntaliitoksen meille päättävät viisaat kivikylässä
lieksa häviää tuli mikä liitos hyvään
- Lähetääns-poijat
No ei tietenkään tuo muutosta. Eikä olisi tuonut vakka olisi saatu oma edustaja. Se on paskapuhetta, että yksi tavallinen edustaja saa siellä juuri mitään aikaan. Ne lieksalaisten vaikuttamiset loppui melko tarkkaan siihen kun Kerttu jäi pois eduskunnasta.
Vaan mitäpä tuosta.
Minä olen jo kauan harkinnut poismuuttoa ja alan nyt etsimään sopivaa asuntoa Joensuun seudulta, mutta jääkää te tänne. Minua vituttaa katsella teidän naamojanne. Tässä vuokralla asumisessa on se hyvä puoli, että kun lyöt vähäiset kamppeet pakuun ja nostat kytkintä niin se on siinä. - äly-hoi-
olitko sinä ehdokkaana jossain ja et päässyt läpi ja nyt tillität sen takia.
- Huonomuistinen
Mitäs se Kerttu sai aikaiseksi kun minä en muista?
- kerttu-oli-hyvä
enemmän kuin muut lieksalaiset edustjat
- Eläke-uKKO
Mitä sinä arvelisit Lieksan tulevaisuuden olevan yleensäkin.
- Halla-ahon_äänestäjä
Pohjois-Karjalan uuden perussuomalaisen kansanedustajan kommentti
Hyvät ystävät, seuratkaa myös Perussuomen mediaa Suomen Uutisia
Kari Kulmala on jo aktivoitunut
https://www.suomenuutiset.fi/kulmala-rattijuopon-auto-valtiolle/
MOLEMMAT PERUSSUOMESTA POISTUNEET KANSANEDUSTAJAT JÄIVÄT selvästi VALITSEMATTA SEKÄ MUUTOSLAINEN ETTÄ KESKUSTALAINEN (tämä tamperelainen sairaanhoitaja oli tappio Suomelle, sillä hän oli vanhushoidon tuntija. Hänen olisi pitänyt jäädä Perussuomeen ja tulla valituksi uudestaan, nyt hän putosi. Mutta hän oli valitettavasti mamunrakastaja, ja se ajoi seinään nyt, koska vanhuksia ei voi hoitaa ja samalla tuoda mamuja kuluttamaan vanhusten hoitorahoja http://www.suomenmaa.fi/etusivu/7173506.html )
Ennen vaaleja Perussuomen ryhmässä oli 37 edustajaa
tietenkin osa vaihtui ja 12 uutta tuli
mutta RYHMÄN HENKI ON ERITTÄIN MYÖNTEINEN KOSKA NS. KAIKKI VALITTIIN kukaan ei voi syyttää nyt kaveriaan että mokasit vaalikampanjan seudullasi ELI EDUSTAJIA TULI 38 eli ryhmän kannalta yksi lisää
Menetetty paikka oli Oulusta
Tämä on liimaa edustajien välillä koska kukaan ei voi syyttää ketään siitä että vaalit olisi hävitty söheltämisen takia (vaikka yksi paikka putosi 2011 tulokseen nähden) koska ns. KAIKKI omat VALITTIIN UUDESTAAN JA vielä YKSI LISÄÄ
Taistelutahto on siten kova ja ryhmä hitsautunut yhteen nyt
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaisten-aanikuningattarille-muhkea-potti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911