Raivaa puskutraktorilla paikka kainaloon,
lakaise lelut maton alle.
Kumpuileva ylämaa on mielikuvituksellesi
oivallinen stimulantti, lässähtänyt
pannukakku ei.
Thales oli väärässä, hylkää
pannukakku teoria! Seikkaile ympäri
pöyreää palloa, tutustu eri kansoihin ja
kulttuureihin, älä tuomitse,
opi.
Ole ennakkoluuloton, väännä tuntosarvesi
oikealle taajuudelle. Kokeile ja hyödynnä.
Pakkaa hyvät jutut matkalaukkuusi,
jätä negatiiviset tulliin.
Kurkoita rohkeasti lelulaatikon pohjalle,
löydä unohtamasi,
jo omistamasi.
Ole värisokea, kukaanhan ei valitse väriään,
muutenhan kaikki olisivat läpinäkyviä?
Vai niin *hymy*
16
<50
Vastaukset
- paha_kakku
Ja nyt tykkään vielä vähemmän... En leiki sun kanssa.
- paha_kakku
EN KOMMENTOI JOKA JUTTUUN! Vaikka niin toivotkin. ;) Heihei Onni! *vilkuttaa takaisin ja pistää tutin suuhun*
- T_Hoo
Ihanan luovaa Onni.
- vaivainiin
Mikä tässä on se päällimmäisin ohjeistus- ennakkoluulottomuusko? Se tekisi hyvää ihan kelle tahansa, ei kai kyseessä ole mikään ahdasmielinen tyyppi sun mielestä? Tiedätkö onko muuten feministi? Ja tällähän ei ole välttämättä mitään tekemistä ahdasmielisyyden kanssa.
- Tykkäsin
Hyvä elämänohje ♡
- otavaari
Noudattaisitko tuota ohjetta itsekin vai ovatko ne vain palstasanoja?
- bgkvcfaa
kaunis on kaipuu <3
- Mutta_Onnihan
on ollut jo kuukauden kaivattunsa kanssa?!
- oiskoristitiitaatässä
Mutta_Onnihan kirjoitti:
on ollut jo kuukauden kaivattunsa kanssa?!
Tuo mahtoi tulla onnillekin uutena tietona. Miksi se sitten on päivittäin täällä jos on kaivattunsa kanssa?
- pimeneeliekkivalaisee
Traktori hukassa, mutta kyllä se täällä jossakin on :)
- eipahalla
Onni on itse aika ennakkoluuloinen, sopisi itsekin hieman ottaa opiksi runostaan. Mikäli oli oma runo.
- Oleterityinentäällä
Hyvää yötä Onni, toivon että voisit jakaa sen todellisen Onnin oman rakkaasi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047