Eli siis oisko ketään suurin piirtein 12-15v kokenutta roolipelaajaa, joka ois kiinnostunut perustaa mun kaa suntuubiin roolipelisivuston, jonka aiheena olis kauhu, romantiikka ja viikatemiehet? Jos olet kiinnostunut laita vaikka joku nettisivusi osoite ym. kommenttiin. Muista myös vastata näihin kysymyksiin:
-Oletko yhteistyö kykyinen?
-Miksi juuri sinä olisit sopiva?
-Oletko tyttö vai poika? Toivon että olisit tyttö, sillä olen itse tyttö.
-Kuinka paljon olet ropettanut? Itse olen 3 vuotta.
-nettinimesi? Itse käytän useita nettinimiä, joita en nyt ala luetella. Aion nyt alkaa kulkea netissä nimellä Grim reaper.
-Kuinka paljon kokemusta sinulla on nettisivuista? Itse olen aika kokenut, sillä ulkoasujen tekeminen ja css-koodit ovat tuttuja.
Laittakaahan kommentteja tulemaan! :)
Kiinnostaisko ketään?
Grim_reapsr
1
90
Vastaukset
- Grim_reapsr
Up!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645