Mielestämme alle 170 cm mies on ruma eikä yhtään komea kuten joku Vin diesel joka on sentään 182 cm komea mies. Joten älkää te alle 170 cm miehet tulko ikinä iskemään meitä naisia.
Me naiset emme huoli alle 170 cm miehiä
13
<50
Vastaukset
- grrrmmm
Niin, me naiset tarvitsemme ison, turvaa antavan miehen, jonka kainaloon mahtuu käpertymään vaikka söisi itsensä jumppapallon kokoiseksi : ) hih
- outoja.kriteereitä
Kriteeri: täytyy mahtua jumppapallo kainaloon =D
- säälittävänolla
Taas on palstan luuseritrolli vauhdissa.
- katsopeiliin
Onneksi sinä nostit tasoa huomattavasti hienolla viestilläsi. Kiitos siitä.
- littlelady
Pienet miehet on sähäköita ja ketteriä. Isot miehet usein kömpelöitä ja hitaita.
Tykkään ite pienistä mieheistä.
Tietysti jos nainen on ISO itse on iso mies tietysti mieleen...ei näytä itse niin isolta.- kiitoksii
Eli täytyy varoa, jos naisen kriteereinä on iso mies.
kiitti neuvosta! :| - ihanainentyttö
joo kyllä se on niin, että läskit ja sekopäät haluaa yleensä kookkaan miehen, EI ME KAUNIIT NUORET NAISET!!!
ihanainentyttö kirjoitti:
joo kyllä se on niin, että läskit ja sekopäät haluaa yleensä kookkaan miehen, EI ME KAUNIIT NUORET NAISET!!!
Upeaa Ihannetyttö!
Mukava lukea tervekin mielipide.
- nuggeett
Onhan maailma täynnä pieniä naisia. Varsinkin Aasiassa on monia valtioita, joissa niin naiset kuin miehetkin on pieniä. Niinpä moni suomalainekin mies on hakenut esim. Thaikuista itselleen vaimon.
AP:n avaus on selvästi miehen avaama trollijuttu. Minä toivoisin, että mies olisi yli 170 cm pitkä, mutta ei se mikään absoluuttinen totuus ole. Olen seurustellut pitkään miehen kanssa, joka oli noin 168 cm pitkä. Suhde ei kaatunut miehen lyhyyteen.
Koska AP nosti näyttelijän esille, niin onhan noita pätkänäyttelijöitäkin vaikka kuinka paljon esim. Tom Cruise. Mahtaakohan hänkään kovin paljon päälle 170 olla? Dustin Hoffmankin on pätkä samoin mm. Spiderman-leffasta tunnettu Tobey Maguire, joka on ehkä hätäisesti 170 cm sukat jalassa. Samoin kotimaisiakin näyttelijöitä on pätkäosastoa eikä pituus menestystä rajoita automaattisesti- mies36
Ei kovin moni hae thaikusta mitään naista. Pitää olla aika rikas kun ne thai naiset hakee varakasta miestä.
- EiseKokoVaanSeKireys
Itelle kelpais vaikka midget mimmi :P
- voi.pimppa
Voi pimppa sentää =D
- iiiiiiiionnnjsdfö
Nussi koiraa, ruma huora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441