takaisin, tarvetta kyllä olisi monilla palstoilla. Täälläkin on taas noita lapsellisia häirikköaloituksia, eikä ylläpito niitä poista.
Eikö Suomi24 ota enää luotseja
15
<50
Vastaukset
- jatotuus
Olet itse ripuliulosteelle haiseva häirikkö. Ja luultavasti vielä anaalia harrastava homo!
- mene.lääkäriin
Hae apua sen sijaan että roikut täällä kaikki päivät oksentamassa, sillä olet selvästi henkisesti häiriintynyt.
- ääliö.se.on
Se sairas tyyppi joka on tehnyt tuon "anus"-aloituksen", pitää itse tuota aloitustaan ylhäällä jatkuvasti. Toivottavasti tajuais lopettaa itsensä.
- fakta1
Taidat olla liimahaistelija ja juoppo?
- Omamoka
Edellinen luotsi myyry savustettiin Lieksa24 sivulta ihan lieksalaisten itsensä voimin pois. Kyllähän nyt ylläpidossakin tietävät ettei kenenkään kannata tulla Lieksa24 palstalle päätän seinään hakkaamaan ja ottamaan haukkumisia vastaan.
- setälä-namusetä
PAULI AALTO-SETÄLÄ on kuulemma tulossa valvomaan lieksapalstaa.
Tulen kirjoittelemaan palstalle, kunhan se uudistuu ja paranee sekä luotsit tulevat mukaan.
- Pysypoissa
Ei tarvitse tulla. Ei sota yhtä vanhaa pierua kaipaa.
- vanhat_mukaan
Pysypoissa kirjoitti:
Ei tarvitse tulla. Ei sota yhtä vanhaa pierua kaipaa.
Taidat oll tuo ripuli- ja homokirjoittelija!
- Pysypoissa
vanhat_mukaan kirjoitti:
Taidat oll tuo ripuli- ja homokirjoittelija!
Vanhat ovat elämänsä eläneet. Ei niitä kaivata enää höperyyspäissään mitään sotkemaan. Miellummin vaikka homojen viestejä kun vanhojen horiskojen jorinoita.
- Kyrpä-Joseph
Minähän täällä olen luotsina nykyään ! Mielestäni palsta on pysynyt suurinosin asiallisena ja aihetta lisätoimenpiteisiin en näe!
- yökyökyök
Kunnon luotsit takaisin ja äkkiä! Tämä palsta haisoo jo sille itelleen.
- vink.vink.vink.vink.vink
Ilmoita asiattomaksi jatkuvalla syötöllä.
- onjovalmiina
Lieksassa on jo luotsi ja luotsivene, ei tarvita uutta!
- ei_vuosiin
Lieksassa ei ole ollut aikoihin luotsiasemaa eikä venettä eikä myöskään luotsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124