minkälaista kuukausipalkkaa saat ja saatko asumistukea.
Palkkatuettua työtä tekevät
11
<50
Vastaukset
- IhanOikeaaPalkkaa
Palkkatuettu työ on ihan normaali työtä josta saat kyseisen työn mukaisen normaalin palkan.
Palkkatuki menee työnantajalle eikä sinänsä vaikuta sinuun.
Tottakai saat asumistukea jos muutenkin saisit sen suuruiseen palkkaan. - näintäällä
2200 e / kk peruspalkka plus vuorolisät. En saa mitään tukea.
- EiAinakaanJuhlita
Omasta palkkatukityöstä on aikaa, mutta palkka oli tuohon aikaan nettona jossain noin 900€/kk kieppeillä.
- 0ssix
Omasta palkkatukityöstä on aikaa, mutta palkka oli tuohon aikaan nettona jossain noin 2900€/kk kieppeillä.
- vaintonni
Sinä sait kunnon palkan, mitä teit?
- niilo009
no ne osa-aikaiset työtarjoukset mitä mä olen nähnyt toinen oli 1300 eukkaa brutto ja toinen 1440 euroa. kyllä asumistukea pitäisi saada ainakin osa-aikaseen kun palkka on pieni.
- lsdköasldk
Asumistukea ei saa yli tonnin bruttotuloilla....
Asumistuen saamisen voi tarkastaa Kelan laskurilla.
- bbbbbbbbb
ei se mun mielestä ole 1000 euron brutto jonka jäleen ei saa enää asumistukea ollenkaan. muuten jäis vähemmän käteen kun työttömällä.
- Taastyötön
Sain palkkatuetussa työssä hiljattain palkkaa 2300 e/kk bruttona. Alle 1500 e/kk olisi pitänyt olla palkka, että asumistukea olisin omistusasuntooni saanut.
- meew
riippuu tietty pääsetkö kokoaikaseen vai osa-aikaseen työhön. Osa-aikaset voi hyvinkin alittaa sen 1500 e /Brutto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614