Oon miettiny tällaisia ketjuja, mut ne Kari Jalosen vastaisia XD.
Ruutu-Barkov-Jokinen
Kiiskinen-Kontiola-Aaltonen
Immonen-Kemppainen-Palola
Pihlström-Hytönen-Louhivaara
hietanen-Jokipakka
Lepistö-Jaakola
Mäntylä-Lindell
Saros
Engren
?
Kiiskisestä vähän puhuttu, mut ratkaisi mestaruuden Ruotsinliigassa itseasiassa.
Sopisi hyvin Konnan ketjuun.
Kemppaisen vire on kova, samoin Palolan, joka semmonen maalitykki että ei hyvää päivää.
Neloskentässä on myös ratkaisuvoimaa.
Louhivaara ansaitsee paikan MM-kisoihin ensikertalaisena.
Saros ykkösveska, ellei Rinne vapaudu käyttöön.
NHL-ketju olisi hyvä eli Ruutu, Barkov ja J.Jokinen yhdessä, niin hyvä tulisi.
Mäntylä vahva pieneksi mieheksi ja varmempi omassa päässä kuin esim Salmela.
Jokipakka ja Lindell tuovat kokoa ja voimaa sekä myös taitoa.
Nyt ku kisat lähestyy, niin
4
167
Vastaukset
- kdldodd
Ensinnäkin immosta ei ikinä laitaan ehdottomasti parhaimmillaan sentterinä. Toiseksi ottaisit joukkueeseen palolan ja kemppaisen muttet donskoita joka oli kuitenkin selkeästi liigan tämän kauden paras pelaaja ja oli sitä myös finaaleissa. Kolmanneksi nostaisit mäntylän ja jokipakan ristolaisen ohi vaikka ristolainen esiintynyt paremmin kuin jokipakka.
Ja sitten vielä omat ketjuni
1. Jokinen-Barkov-Ruutu
2. Aaltonen-Kontiola-J Pesonen
3. Palola-Kemppainen-Donskoi
4. Komarov-Immonen-Philström
1. Hietanen-Lepistö
2. Ristolainen-Ohtamaa
3. Jokipakka-Lindell
4. Kukkonen-Jaakola
1. Koskinen
2. Saros
3. Engren
Jos immonen ja komarov eivät pysty pelaamaan niin korvaajiksi hytönen ja hartikainen- MrJuha82outolintu
Donskoi on semmonen pelaaja, jonka voi korvata jollain muullakin, mut toki hyvä pelaaja.
Kuitenki esim Julius Junttilakin on parempi pelaaja kuin Donskoi.
Junttilallekin tulee se aika kenties tulevaisuudessa, että pääsee leijonapaitaan useammankin kerran ja arvokisoihin.
Donskoi ei mun mielestä yhtä älykäs kuin Junttila tai Kemppainen.
Komarov ei taida tulla, koska rikkinäinen.
Suomen kannattaa ottaa kisoihin ainaki 5 sentteriä, sillä senttereitä tarvitaan.
Unohdin Ristolaisen.
Kyllä mä Ristolaisen ottaisin mukaan.
- Wertti89
1.ketju Aaltonen- Kontiola- J.pesonen
Lepistö-Hietanen
2.Ketju J.Jokinen- Barkov- Komarov
Jokipakka- Lindell
3.Ketju Donskoi- Kemppainen- Hartikainen
Jaakola- Salmela
4.ketju Pihlström- Immonen- Louhivaara
Ohtamaa- Mäntylä 13.Hyökkäjä Harri Pesonen
Maalivahdit
1. (Pekka Rinne)
2.Juuse Saros - hyökkäyspuolustus
Maaliin tulee Rinne http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/art-1430116537543.html?utm_campaign=tf-IS&utm_medium=tf-desktop&utm_term=0&utm_source=huuto.net&utm_content=site
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738