Maailmalle olet vain joku, mutta jollekin koko maailma.
Koneet kiinni! Onnenkeksi auki!
23
<50
Vastaukset
- romantikolle
Ihana ajatus, että jollekin olisi niin tärkeä.
- kaikkivoipaisuus
Hymy sielun ainoa tapa
olla hetken näkyvillä.
Usko kaikkivoipaisuuteen.
Hymyiletkö ?
jotta minäkin paljastaisin
sinulle
oman sieluni
vaikka senhän jo sinä tiedätkin.....- kaikkivoipaisuus
Sinullahan on aina *hymy*
eihän se voi noin vain kadota
Hymyn voi löytää
etsivä löytää kolkuttavalle avataan
avain on avoimuus kaikkivoipaisuus kirjoitti:
Sinullahan on aina *hymy*
eihän se voi noin vain kadota
Hymyn voi löytää
etsivä löytää kolkuttavalle avataan
avain on avoimuusVoi kadota. Näppiksen tähdetkin voi jumiutua.
- kaikkivoipaisuus
Jospa kertoisit aloitusaloituksen
sille jollekin oikeasti niin
saisit ainakin minulta monta hymyä
*hymy*
- TulikohanVirus
Yritin avata tuota youtube-linkkiä, muttei auennut ainakaan mulle. Yleensä näkee edes biisin nimen, nyt ei sitäkään.
- NytPidänLupaukseni
Tämän keksin vielä avaan
Halusin niin kovasti että hän olisi sanonut minulle noin kun nähtiin - pyörälläpäästään
Yleensä ymmärrän Onnia suht hyvin mut nyt heräs epäilys et jos en kuitenkaan täl kertaa? Apuva!
- linkittäjä
https://www.youtube.com/watch?v=lXtFqCw6rH8
GOSPEL HYMNAL - HE'S GOT THE WHOLE WORLD IN HIS HANDS- kaikkivoipaisuus
That's truth and that's why we have to realise what to do!
That's no escape . That's real meet eye to eye
We have to meet in the open mind. - kaikkivoipaisuus
Tartu hetkeen ja tilaisuuteen....
*hymy*
- autolla
Hauskasti sanottu. Ja mitähän se onnenkeksin aukasu tarkoittaa?
Kuka olet? Mistä nikki? Onnenkeksi a.k.a fortune cookie, on etenkin Yhdysvalloissa tunnettu jälkiruoka ( kiinalaiset ravintolat ).
Tämä jälkiruuaksi nautittu keksonen, sisältää yleensä ( paperin ) ,jossa on jonkinasteinen viisaus.
Mikäs sen parempaa kun maukkaan aterian päätteeksi laittaa tupakaksi ja lukea viisaus, se saattaa olla myös ennustus.
- bravelittlefairy
Jos olet jollekin koko maailma, pidät silloin sen ihmisen koko maailmaa käsissäsi ja vaikutat sen ihmisen elämään toimillasi.
- bravelittlefairy
Onnii kirjoitti:
Niin olen samaa mieltä kanssasi, mutta sitähän ei voi kukaan sanomatta tietää.
Miltä susta tuntuu, oletko vaikuttanut elämääni?
- Surullinentotuusko
Jos hän olisi sinulle koko maailma, tuskin olisit täällä jatkuvasti, vaan olisit irl kertomassa hänelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286