Onnea Kärpät :D Tappara on kaadettu jälleen ja vielä kolmannen peräkkäin häviö :D vitutaako vastustajalla? XD
KÄRPÄT ON UUSI LIIGAN MESTARI!!!!
10
124
Vastaukset
- vaikkavoittikinsitte
Huonompi juttu kun sama voittaa joka vuosi.
Tekee hallaa Liitolle kun mielenkiinto loppuu kun ei uusia mestareita leivota.
Ketä enää kiinnostaa tuote kärpät?
Muuta innovatiiviset ajavat ohitse.- hohoijaa
Onpa erikoinen vastaus sinulla! Kyllä se kaikkia kiinnosta Kärpiä yhtä lailla kuin Tapparaki. Mille sille voi jos Metsola ei pystynyt maalilängistä torjumaa Aholta. Kyllä se minun silmistäni näytti, että Metsola joutui pahasti nöyrytymää 3 kertaa perkkäin ja vielä 17 vuotiaalle eli Sebastia Aholle... näin se vaan tapahtui ja kohti uuteen kauteen vaan, jos ei muuta...
- näinseon
Jokerit oli liigan sydän, jokereiden mukana lähti aika helvetin iso osa mediaseksikkyydestäkin. Vai ketä oikeasti kiinnostaa finaalipari Kärpät-Tappara jos Oulua ja Tamperetta ei lasketa mukaan? Harvinaisen tylsää höntsäkiekkoa kummankin pelaaminen, Suomiko muka lätkän ihmemaa. Kunnon finaalisarjat pelataan NHL ja KHL-tasolla, kirppusarjat kuten Liiga tulee valovuosia perässä.
- jokerikhlfan
Kyllä se valitettavasti kaikki kiinnosti Kärpät - Tappara ottelu kuin Jokerit joka hävisi Dinamo Moskovalle välierässä. ( joten ei millä pahalla )
Kyllä olen itseki Jokerit kannattaja, mut tuo oli minun mielestäni huono tapaista heittää viestiä ja kyllä mä kärpiä sentään puolustelen kuin Jokerit yhtälailla. - kjsgkjdfskj
jokerikhlfan kirjoitti:
Kyllä se valitettavasti kaikki kiinnosti Kärpät - Tappara ottelu kuin Jokerit joka hävisi Dinamo Moskovalle välierässä. ( joten ei millä pahalla )
Kyllä olen itseki Jokerit kannattaja, mut tuo oli minun mielestäni huono tapaista heittää viestiä ja kyllä mä kärpiä sentään puolustelen kuin Jokerit yhtälailla.Onko totuuden puhuminen nykyään huonotapaista? Fakta on se että Kärpät ja Tappara ovat pelkkiä puulaakiseuroja maailman mittakaavassa, Elitserienissä näätiä kylvetettäisiin mennen tullen, puhumattakaan nhl/khl. Että siinä sulle sitä kotimaista hokiosaamista.
- Puoli-uusimaa
Jokerit oli SM-liigan hissijoukkue, eikä mikään "sydän". Noobit.
Ei se slaavilaissarja nyt vaan jaksa kiinnostaa. Ehkä Jokerit palaa joskus vielä koti-Suomen kiekkokartalle.
- MAilapoika
Tossa olis joillekkin kärppäkeräilijöille mielenkiintonen kohde(Donskoin maila) http://www.huuto.net/kohteet/joonas-donskoin-finaaleissa-kayttama-maila/360290411
- tapparafanix
Kärppien mestaruus oli selviö, kun otteluvoitot olivat 3-1. Kärppien tasoinen joukkue ei häviä 3 ottelua peräkkäin. Nyt hävisi kaksi peräkkäin, mutta kolmannen voitti :)
- Tasoinenjoo
...Tuurilla.
- Puoliuusimaa
Tottahan se vituttaa, kun ette osaa edes puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595