Missä loukkantui n 5 henkilöä. olikohan poikiloilla bemari allaan.taas??
Kinnulan kaahari karkas??
14
269
Vastaukset
- sidukkaako
KSML kuvan mukaan pun. bemari.mitähän alaikäiset tekevät 33 v rattarinkin kyydissä?? toivotaan ettei huumejuttujakin ??
- Emmää_nyt_tiiä
Se oli ihan pimeä keli ja 40km vauhtia ja ne oli selvimpäin niitä oli 2 autoa
- laguunanan
Lappeenrannasakin lau 25.4.2015 joku vanhempi mies kaahannut pun renault laguna ja kyydissä ollut 1998 s 17 v tyttö kuoli?? mitä ihmettä nuoret kauniit naiset tekevät vanhojen heppujen kyydissä. jotain outoa on ny menossa?? ettei vain huume ja päihteet olis matkassa???
- rajatkiinnijo
U Niskaburana? Taas näitä etelästä maahamme haalittuja ihmisiä, miksi? Tässä taas tyypillinen esimerkki mitä seuraa, kun näitä tulee Afrikasta Suomeen.
- Emmää_nyt_tiiä
Paikallisia oli
- harppu-nro1
17v tyttö lähti soittelee harppua kuoli sairaalaan
- keltainennestepää
tämä sankari oli ratissa: www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288338214782.html
- uhjvets
Mikä on poikilo?
- bemaritallaanjakuset
uhjvets kirjoitti:
Mikä on poikilo?
Firmalainen keuruu ja kurpilainen karstusest
- bemariteivätpysytiellä
Ovatko huumeet.päihteet osasyynä näihin juttuihin .missä nuoret vielä lapsia naiset menevät aikuisten rosmojen völjyyn.ja mahdollisesti seksiäkin vonkailtu?? voi käydä neitokaisille huonosti.
- kamalaaon
On tainnu kuskin kotikasvatus mennä jossain vaiheessa pikkasen sivuraiteillekin.??voi voi,ny tulee valtiolle kalliiksi sujella ja hyyssätä henkilöä pitkin poikin.
- KusimestaKarde
Uspoahan luultavasti harmittaa vain jos ei ehtinyt saada.
- kurpilainen
Kamala ja katala tyyppi.onko edes peruskoulua käynny läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706