Lehtikirjoituksen mukaan Lieksan kaupungintalon palvelut siirrettäisiin kaupungin keskustaan nuorisotiloihin?
Tässä vaiheessa ilmoitan,että voinee käydä sitten niin,että valtio tulee perimään takaisin nuorisotiloihin aikanaan antamat rahat.
Olimme Sulo Eskelisen kanssa aikanaan läänin nuorisolautakunnassa ja sitä kautta tiedän varmasti,että Lieksa sai silloin huomattavan rahasumman 700,000mk nuorisotiloihin kulttuurikeskukseen joiden käyttö nimenomaan pitää olla nuorisotoiminnassa ,joten kannattaako lähteä ottamaan tässä asiassa riskejä? markku Korpinen
Minne Lieksan kaupungintalon palvelut
9
123
Vastaukset
- nuokkarin_valtaus
Vt. kaupunginjohtaja Matti Taponen on meille muille lähes käsittämättömassä viisaudessaan päättänyt ottaa nuorisotilat kaupungin kanslian käyttöön. Tällä toimenpiteellä hänet tullaan muistamaan kaupunginjohtajana, joka sai jotain aikaa lyhyessä ajassa. Esko Lehto ei saanut koko valtakaudellaan mitään aikaan, ei ainakaan mitään positiivista. Ikävin aikaansaannos oli somalien houkuttelu Lieksaan.
- serkkupoeka
Taponen on uransa huipulla :)
Tuo summa minkä mainitsin maksetiin sitten Hotellin rakennustakauksia ja haluaako sitten vt saman tempun saada aikaan?
Eli tiedoksenne vaan olen sanani sanonut asiasta eli olisi hyvä tässä vaiheessa ottaa asia selvitettäväksi- Lieksatakaa
Oliko Puustelli aikoinaan Tulikettu nimeltään? Meni konkkaan.
- Pystysen_hotelli
Lieksatakaa kirjoitti:
Tulikettu oli, mutta siitä tuli susi (Tulisusi).
- hyvinalkoi
Lieksatakaa kirjoitti:
Muistampa Tuliketun harjannostajaisjuhlan. Iso määrä pukupäällä olevia kunnan napamiehiä,makasi kuin siat pahnassa, siellä juhlatilassa. Osa omassa oksennuksessaan.
Sillon kävi tuon pesän vihkimässä eduskunnan puhemise joka ei asiasta muistanut tavanneensa noita henkilöitä kuitenkin kun olin silloin toiminnan mies ja ja nuorempi niin minulla oli koulutustilaisuudessa kuva,että mistä puhun niin sain kiitoksen opettajalta, että noin pitää puhe rakentaa todistusaineistoa käyttäen. siinä veljet kilistelevät maljoja
Lieksatakaa kirjoitti:
Kyllä ja jopa vaadittiin kynnysrahoja betonifirmalta minulla on kuulustelupöytäkirjat tallessa
- hopeaa98
Pystysen_hotelli kirjoitti:
Tulikettu oli, mutta siitä tuli susi (Tulisusi).
Sori vaan se oli Hopeakettu ei Tulikettu. Tulikettu on tai ainakin oli Sotkamossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154