vain kauniit naiset saavat minut syttymään.
Mä valitsen aina ulkonäön mukaan
11
<50
Vastaukset
- sooooosexyyyy
En minäkään rumia miehiä edes vilkaise :)
- Silmänruokaa
Jaha.
- hyväresepti
Ulkonäkö ja korvien välissä muutakin kuin ilmaa.
- Layyle
Kappas minut sytyttää vain varakas /menestyvä mies . Heidän kanssaan voi kokea oikeaa onnea & rakkautta , se on elämää!
- pistepistepiste
Hahah :D Oisin just vastannut samoin. Ap on joku keskenkasvuinen pelle, joka ei saa kaunista naista kuin märissä päiväunissaan. Meni hermo. Ei sittenkään jaksa tätä pelleilyä enää senttiäkään :D) Kiitti ap, pelastit mun sunnuntain - ehkä koko elämän!!!
Minä olen aina valinnut puolueen mukaan, mutta nyt ei puolueellani ollut yhtään tuttua naamaa ehdolla.
Valitsin siis ehdokkaan, jota suosittelivat entinen kansanedustaja, entinen EU-parlamentaarikko ja nykyinen EU-parlamentaarikko.
Vaalihuoneistosta tultuamme innostuimme katsomaan kaikkien puolueiden mainostauluja.
Kuinkas sattuikaan: minun ääneni sai kaikkein komein mies!- kannukake
Pitää olla isot tissit kans
- Åäqa
Valitse vapaasti ja anna muidenkin valita yhtä vapaasti.
- valitseIhmeessä
kaunis nainen, jos olet komea mies. Niin nainenkin valitsee oman tasoisensa. Ei kaunista naista kuka tahansa sytytä.
- MerceDesss
Mun miehen pitää olla älykäs, etiketit hallitseva, 190 cm pitkä, varakas, ja haarovälin varustuksen tulee olla kookas.
- Niinhänvalitset
mutta siksi yksin kuljeskeletkin, kun ne kauniit naiset hakee itsensä tasoisia miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431