Ei mertarantaa

Once_niin_huono

Ihan älytön valinta mun korvat ei jaksa enää mertarannan selostuksia. Ne maksaa ketkä tykkää sekopäistä.

4

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä

Kuka on Mertaranta?

• ProMertaranta

Mertaranta on aivan paras! Legenda jo eläessään.

• Tottatosiaan

Mertarannan ja Porttila ovat top-luokan selostajia. Juha tosiaan Taivainen tosiaan suoltaa tosiaan täysin tosiaan turhia tosiaan sanoja ja tosiaan vaihdan tosiaan aina tosiaan kanavaa tosiaan tämän tosiaan selostajan tosiaan kohdalla.

• MrJuha82outolintu

Juha Taivainen on ilkeämielinen selostaja, joka suorassa lähetyksessä käyttää pilkkasanoja,kuten ohoh olipas idiootti toi pelaaja.
      Muutenki ärsyttävä ääni, josta voi päätellä, että kyseessä tympeä perussuomalainen äijä, joka uskoo äijähuumoriin, joka typerää ja ilkeää.

Antero Mertaranta voi olla kyyninen paikoin, muttei ilkeä ja Antero pitää tasokkuuden sekä jännittävä selostaja.
      Mertaranta fanittaa Juhamatti Aaltosta ja Joonas Donskoita ja tämä on yksi syy, minkä takia monia on alkanut vituttaa Mertsin selostukset, koska suomalaiset tunnetusti vihaavat Donskoita ja Aaltosta, jotka monien finskien mielestä pelkkiä surffailijoita ja liikaa vetävät kikkoja.

Mut suomalaiset eivät ymmärrä oikeasti hyvien pelaajien päälle yhtikäs mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60