Mikä on tämän biisin nimi?
Alkaa rikosraportin toimittajan kysymyksellä Lauri Johanssonille: Mikä on ansaittu kuolema, ansaittu teloitus? Lauri Johansson vastaa: No mun henkilökohtainen mielipide on semmonen, että joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, eli jos lähtee rikollisen uralle ja poliisii pidättää, sä kerrot kaiken minkä sä tiedät ja vasikoit samalla muutamankymmentä ihmistä vankilaan, niin silloin sä oot vasikka ja sä oot ansainnut napin otsaan. Toimittaja kysyy: Oletteko toiminut näin, onko joku vasikoinut ja saanut napin otsaan? Johansson: Kyllä! (Ja täst lähtis biisi) Mut en nyt kiusallanikaa muista mikä sen nimi oli. Oli aika hc väkivaltasuomiräppii.
Mikä biisin nimi?
Ykskasiseiska
2
319
Vastaukset
- jonne69969
Isäs
- trololololo
J.P Ovela - Mie tuun sut ettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635