Tuntijalle postia

RoseHeart

Hei,

miten minun tämä vuosi menee työn ja rakkauden merkeissä ?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla on hellä tapa aloittaa viesti :-) tulee ihan mieleen forrest gump....

jos odotat tarkkoja aikatauluja, niin minä olen väärä vastaamaan. minulle sitä aikaa ei ole olemassa ja olen itse onnellinen tästä elämästä niin kuin se on. viime yönä oli pitkästä aikaa mahdollisuus päästä lentämään, kävin tosi korkealla, kahden pilvipeitteen yläpuolella. siellä paistoi kirkas aurinko, hieno kokemus....

sinä olet hyvissä voimissa, energiasi ovat kohdallaan. työhön näen luottamuksellista toimintaa ja hyviä työkavereita. mutta työsopimuksen kanssa on huonosti. palkasta olisi keskusteltava, muuten sinua käytetään hyväksi. sinä katkaiset sellaisen sopimuksen, kuin oikein kypsyt tilanteeseen.
      löytyy parempi mahdollisuus!!!

rakkaus on erikoinen yhtälö. vanha loppuu ja uusi alkaa. sinä löydät vihdoinkin sen, mitä olet sydämestäsi toivonut ja mihin olet valmistautunut. onnea vain minunkin puolestani, en voi tai saa puhua ajoista, mutta tässä se näkyy, sinä kylvet onnessa ja rakkaudessa. tämä on kaunis ja kirkas päivänpaiste, tervettä ja hyvinvoivaa sukua kauaksi eteenpäin. niin sinä jatkat tätä tarinaa, olet vahva oma itsesi.

t. Keskiyö

• RoseHeart

hellä tapa, hih joo tosi asiaan menevä tapa oli joo :)

Olet oikeassa, energiat on kohdillaan. Työssä en ole parhaillaan mutta monenlaisissa haastatteluissa olen ollut ja voisin kuvitella tuon kaltaisen tilanteen sopimusasioihin kyllä sillä en halua enää itselleni huonoa sopimusta kun pari sellaista olen tehnyt.. ja myös vahvistunut luottamaan itseeni.

Toivotaan parasta tulevaan, aika näyttää milloin palaset loksahtaa oikeille kohdilleen :)
        Kärsivällisyyttä kysytään varmasti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe