Myydään asunnonostaja-firmalle, joka ostaa asuntoja myydäkseen/vuokratakseen asunnon edelleen, rivitalo kehä ykkösen tuntumasta. 80 neliötä, 1-tasoinen kolmio, upeat näkymät puistoon, terassi ja saunasta suoraan käynti terassille. Mahtava paikka vaikka vuokrata. Kaikki palvelut lähellä, erinomaiset kulkuyhteydet, ihana asunto mm. pienelle lapsiperheelle. Hinta vain: 150 000 e. Halvemmalla et tältä alueelta saa.
Asuntoa voi päivittää esim.uusilla pinnoilla, tai uusi keittiö, mutta voi tämän vuokrata näinkin eteenpäin. On hyvä kuntoinen. Yhtiön puolelta ei suuria remontteja tiedossa, koska ne on jo tehty. Putkiremonttia ei ole tehty, mutta se on vielä kaukana edessäpäin.huom! tämä tarjous voimassa vain yrityksille, joiden toimiala on asuntojen ostaminen tällä periaatteella. Laitathan firmasi webbi- sivut ja nimesi kunnolla, kun otat yhteyttä.
asunto2016 (at) gmail . com (välilyönnit pois)
Myydään asunto
rakennettu80
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164