Hei.
Olen menossa heti kesäkuun alussa karhunkierrokselle. Onko vinkkejä? Onko kokemuksia tulvista? Kumpi lähtöpiste mieluisampi? Mitkä paikat pitää nähdä? Yöpymispaikoista parhaat?
Karhunkierros kesäkuussa.
3
248
Vastaukset
- uiyghiuh
Miten niin mieluisampi lähtöpiste? Meinasitko lähtöpisteessä pitkään olla?
- äööö
Olen lähtenyt Hautajärveltä, mutta ensimmäinen päivä oli turha maisemien kannalta. Ristikallio olisi ollut hienompi nähtävyys. Maaperä saattaa olla märkää kesäkuun alussa, mutta purojen yli on sillat eikä tarvitse kahlata. Kaikki tuvat ovat ok yöpymiseen. Kanjonit, kosket ja putoukset ovat näkemisen arvoisia. Oletko käynyt sivulla: http://www.luontoon.fi/karhunkierros
- Milliriina
Olin Karhunkierroksella viimeksi viime vuonna kesäkuun alussa, aiemmasta kerrasta onkin sitten jo vuosia. Kannattaa varautua omalla majoitteella, osassa tuvista oli viime kesänä aika tunkua. Itse nukuin joka yö teltassa. Viime kesänä myös itikoita oli paikoin tosi runsaasti, niihinkin kannattaa varautua.
Molemmista lähtöpisteistä olen startannut, mutta en varsinaisesti osaa suositella kumpaakaan. Valitse toinen ja mene sitten vaikka seuraavalla kerralla toisen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820