Miten vois satuttaa ittesä niin pahast et joutus esim sairaalaa? En vaa jaksas näyttää naamani enää missään.
Hetkeks pois kaikesta
11
61
Vastaukset
Hei! Ei sinun kannata satuttaa itseäsi. Olisiko mieluummin ketään kenelle voisit puhua tuntemuksistasi? Jokaisella on oma persoonallinen ulkonäkönsä ja jokainen on kaunis tavallaan - älä siis missään nimessä häpeä naamaasi. :) -NettiSaappaasta Marja & Mirka
- proteiinirahkaooo
Älä satuta itseäsi,se on kaikkein huonoin ratkaisu mihinkään.
- hetkilyö
Heh se rentouttaa ja rauhoittaa eli auttaa ja se on mun ratkaisu ehkä ei sun mutta mun on
- hetkilyö
Mä vedin puoli purkkia lääkeitä ja kyl taju lähti nyt mä oon vähä onnelisempi ku en muista mitään 10-12 tunnista ja otan pia uudelleen ku sossut ei oo enää peräs ....
- Crushedd
Kävikö yhtään mielessä että tietenkin lääkkeistä riippuen puoli purkkia lääkkeitä voi jo helposti tappaa?
- hetkilyö
Ei käyny ja ei mua ois haitannu enemmän mua ny harmittaa ku en kuollu
- Anm04
Mulle sä voit puhuu just toi on mun erkois-alaa siis se et mä ymmärrän sua oon itekki kokenu ihan saman et jos haluut ni voidaa jutella jossai
- dbs
Narkkaaminen olisi hyvä ratkaisu ongelmaasi. Siirry kadulle ja kysy vastaantulijoilta, löytyisikö keneltäkään subua.
- hetkilyö
Tätä mäki voisin kokeilla:)
- AladeenMatafaka
Mä oon jo sortunu tohon älä satuts itseäs. Viiltelin koulussa itteäni saksilla ja kotona veitsellä puututtiinhan siihen. Olu kädessä jo paljon syviä viiltoja, saairaalaan mentiin ja helvettiä oli. Älä sorru samaan
- Alottaja
Oon viillelly, mut lopetin sen jo aika alkumetreille. Se teki entist ahdistuneemma olon ku piti naaman ja paskan lisäks piilotella niit arpii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088