Olemme pitkästä aikaa menossa ihanalle Rodokselle pariksi viikoksi.
Auton olemme vuokranneet 5 päiväksi.
Missä kannattaa autolla pyörähtää? Tietysti saaren kierros ja yksi päivä Lindokselle, mutta mitkä muut paikat ansaitsevat pitemmän oleskelun?
Pari laivaretkeäkin mahtuisi ohjelmaan - olisiko Symo, Khalki, Marmaris vai joku muu parhaita?
Kiitollisena omakohtaisia vinkkejänne odotellen
Parhaat omatoimiset retket?
Monolithos2
1
109
Vastaukset
Viisi päivää saattaa olla pitkä aika. Mutta käykää ihmeessä saaren eteläkärjessä. Mielestäni näkemisen arvoinen paikka. Olen muuten 48v. ja tämän vuoden heinäkuussa tulee RODOS numero 31. Laivaretkistä suosittelen ehdottomasti Tiloksen retkeä. Pieni paikka, mut saattaa mennä päivä puolitista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850