Siis olen ollun jo monta kertaa este kisoissa mutta viimeksi kesällä. Olen menossa taas 24.5 mutta en muista yhtä asiaa. Pitääkö mun jatkaa se rata loppuun jos mut hylätään. Nyt on siis kyse harjoitusestekisoista ei mistään sm kisoista... auttakaa pikaisesti. Eikä mitään trolleja...
Harjoitusestekisoissa hylkääminen?
autkaamoimoiii
2
<50
Vastaukset
- Kasiro
Tallitason kisoissa voi jatkaa jos niin etukäteen sovitaan. Mutta harjoituskisoissakin useimmiten noudatetaan normaaleja kisasääntöjä joten hylkäyksen tullessa poistutaan radalta. Normaalikisoja vartenhan niissä harjoitellaan.
- kisoja_järjestänyt
Harjotusestekisoissa ja joissakin seuratason (nyk. 1-taso) kisoissa saa yleensä ratsastaa radan loppuun mikäli ratsastaja haluaa. Kannattaa kuitenkin varmistaa kisapaikalla tuomarilta, sillä hän tekee päätöksen saako ratsukko jatkaa vaikka tulisi hylätyksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696