...Perussuomalaiset sieppasivat mahtavan äänisaaliin nimenomaan teollisuuspaikkakunnilla, joita SDP ennen hallitsi. Kuusankosken Voikkaalla perussuomalaiset saivat kaksi kertaa enemmän ääniä kuin demarit....
sosialistien sukellus
6
130
Vastaukset
- yya123
Mites se nyt painiin liittyy???
- huugooo
Painiliiton hallituskin on kommareitten ja demareiden näyttämö nykyään, vaikka kukaan ei tuo mitään systeemille. Persuja enemmän sinnekin
- Salillesiitä
Opettele painimaan ja lakkaa puhumasta p*skaa.
- nyyhk
Kommarit 0.3% eduskuntavaaleissa. Vieläkö ne käyttää hirmuhallintoaan oikeisto-ottelijoita vastaan. nyyh
Syykin on selvä. Vasemmisto on epäonnistunut valvomaan työväestön etuja ja vasemmisto on epäonnistunut yhteydenpidossa äänestäjiinsä.
Poliittinen työ on tehty huonosti ja oikeistopopulistit ovat nyt haaskalla. Kun työpaikka menee alta, on luonnollista reagoida paniikissa.
Melko selvänä itse pidän, että tässä tapauksessa reaktio ei tule jäämään ainoaksi. Veikkaan että jo tälla vaalikaudella samat pettyneet entiset vasemmiston äänestäjät pettyvät myös oikeistopopulisteihin.- homoarhijuoppo
Vasemmisto on nykyään seksuaali vähemmistöjen äänitorvi.
Eli perverssipuolue, duunarien kanssa sateenkaaripuolueella ei ole enään mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670