Pasi Kivelä Vesilahden Kurki Festivaaleista kertoo, että jo aiemmin osallistumisensa varmistaneiden Aikakoneen, Waltarin sekä Joosuan rinnalle esiintyjäjoukkoon on vahvistettu Jore Marjaranta, Matti Nykänen, Ruaste, Ari Koivunen, Kimmo Blom, Sami Hintsanen, Stina Girs sekä Harhatuli.
Festivaali järjestetään 31.7.–1.8. Vesilahdessa.
Lempäälän-Vesilahden Sanomat 5.5.2015
Ari Koivunen @ Vesilahti 1.8.
KurkiFestivaali
3
169
Vastaukset
- uteliasvanhafani
Esittääkö Ari piano mania nykyään keikoilla? Tai still loving you biisiä?
- stilllovingyou
Jossain haastiksessa Ari taisi kertoa, että ainakin piano mania häneltä paljon pyydetään ja ainakin jukebox keikoilla voi esittää biisitoiveita. Mun mielestä still loving you voisi olla kaikilla cover keikoilla must loppubiisinä, vaikka en ole koskaan idolsin jälkeen kuullut sitä Arin esittämänä.
- kurkifest
Facebook sivut https://www.facebook.com/KurkiFestivaali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423